اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
شهردار اهواز:
سیدخلف موسوی : تا قبل از حضور من در شهرداری و آغاز به کار شورای شهر چهارم، هیچ مطالباتی به آموزش و پرورش پرداخت نشده است، در حالی که اکنون مطالبات آموزش و پرورش پرداخت و حساب بانکی به نام آموزش و پرورش ایجاد شده است
سیدخلف موسوی، شهردار اهواز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد  در خصوص مطالبات آموزش و پرورش گفت: ما اكنون در حال پرداخت مطالبات آموزش و پرورش هستيم اما شهرداري اهواز در دوره‌هاي گذشته هيچ مطالباتي را پرداخت نكرده و امكان پرداخت تمام مطالبات معوقه دوره‌هاي گذشته براي ما دشوار است.
 
وی افزود: تا قبل از حضور من در شهرداری و آغاز به کار شورای شهر چهارم، هیچ مطالباتی به آموزش و پرورش پرداخت نشده است، در حالی که اکنون مطالبات آموزش و پرورش پرداخت و حساب بانکی به نام آموزش و پرورش ایجاد شده که متقاضیان صدور پروانه 5 درصد سهم آموزش و پرورش را به آن واریز می‌کنند و تاکنون 600 میلیون تومان پرداخت شده است و این روند ادامه دارد.
 
موسوی در مورد این‌که گفته می‌شود شهرداری اهواز سهم کتابخانه‌ها را پرداخت نمی‌کند، عنوان کرد: شهرداری اهواز مطالبات کتابخانه‌ها را به طور منظم پرداخت می‌کند و هر ماه 50 میلیون تومان و یا گاهی 100 میلیون تومان به کتابخانه‌ها پرداخت می‌شود؛ این در حالی است که شهرداری اهواز از کتابخانه‌ها مطالبات مخصوص به خود را دارد اما از کمک به آن دریغ نکرده است.
 
وی یادآور شد: درآمد سال به سال حاصل از صدور پروانه‌ها مشخص و به معاونت عمرانی استانداری و شورای شهر ابلاغ می‌شود. در سال‌های قبل شهرداری اهواز و هیچ یک از کلان شهرهای کشور، مطالبات آموزش و پرورش را پرداخت نکردند؛ ما در حال پرداخت این مطالبات هستیم اما امکان پرداخت بدهی سال‌های گذشته را نداریم. پرداخت مطالبات معوقه آموزش و پرورش سال‌های گذشته برای شهرداری اهواز دشوار است.
 
شهردار اهواز با اشاره به احداث امکانات آموزشی در منطقه مهرشهر نیز گفت: شهرداری اهواز تسهیلات لازم برای سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش و بخش آموزش این منطقه را انجام داده و آگهی رسمی مزایده احداث این مجموعه آموزشی منتشر شده است و در قانون مزایده قيد شده که بعد از واگذاری، سرمایه‌گذار سریعا بايد اقدام به شروع کار کند.
 
موسوي خاطرنشان كرد: احداث این مجموعه آموزشی در منطقه مهر شهر کار بزرگی است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
comment
1
1
comment سلام به نظر شما این یک اختلاس بزرگ نیست که در سال های قبل در بانک حسابی به نام آموزش و پرورش باز شود و اختیارش در دست شهرداری باشد و دخل تصرف آن در اختیار آنها باشد .دیگر اینکه بانک چگونه برای واریز کردن یک فیش 1000تومانی مدارک میخواهد اما حسابی به نام آموزش و پرورش باز میکند آن هم با مدارک شهرداری ؟ آیا وقت آن نیست قوه قضائیه ودیوان محاسبات به عنوان مدعی العموم وارد شود و حق فرزندان این شهر را که طی این چند سال ضایع شده مطالبه کند ؟البته روی سخن بنده فقط شهرداری ها نیست بلکه دیگر دستگاهها هم می باشد..
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار