اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
رییس اتاق بازرگانی اهوازضمن تاکید بر حضور در راهپیمایی روز قدس:
عموری با تاکید براینکه استان خوزستان و مردم همیشه در صحنه آن در دفاع از ارزشها و فرامین و حریم ولایت سرآمد بوده و هستند خاطر نشان کرد: شکی نیست که امسال نیز اهالی خونگرم و خونرنگ خوزستان حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت و با آرمانهای امام راحل و شهدای عزیزمان و دفاع از ملت فلسطین تجدید بیعت خواهند کرد.
رییس اتاق بازرگانی اهواز،صنایع،معادن و کشاورزی اهواز با دعوت از مردم خوزستان و به ویژه فعالان اقتصادی این استان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روزقدس روزی است که به فرموده امام خمینی(ره) تكليف همه مسلمين است كه قدس را آزاد كنند و شر اين جرثومه فساد را از سر بلاد اسلامي قطع كنند.

شهلا عموری بابیان اینکه قطعا فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی همچون سالیان قبل در این روز بزرگ حضور می یابند و این حضور مشت محکمی بردهان یاوه گویان و مستکبرین جهان به ویژه صهیونیست های غاصب است،ادامه داد: روز قدس روزی است که متعلق به زمان و مکان خاصی نیست و این مشت های گره کرده و این فریادهای عدالت خواهانه تا زمانی که قبله اول مسلمین و مردم فلسظین در اسارت رژیم غاصب صهیونیست باشند ادامه خواهد داشت و ذره ای در دفاع از برادران و خواهران فلسطینی و دیگر نقاط مسلمان جهان عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه استان خوزستان و مردم همیشه در صحنه آن در دفاع از ارزشها و فرامین و حریم ولایت سرآمد بوده و هستند خاطر نشان کرد: شکی نیست که امسال نیز اهالی خونگرم و خونرنگ خوزستان حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت و با آرمانهای امام راحل و شهدای عزیزمان و دفاع از ملت فلسطین تجدید بیعت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه را هپیمایی روز جهانی قدس امسال پیام مهمی برای مسببین جنگ نابرابر علیه مردم مظلوم یمن و همچنین جنگ های وحشیانه ی تکفیری های اجاره ای در سوریه و عراق و دیگر نقاط دارد ادامه داد: بانوان عزیز کشورمان در این روز برزگ سهم ویژه ای دارند و قطعا آزادی قدس شریف و ملت فلسطین را در کنار دیگر اقشار جامعه فریاد خواهند زد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
comment
0
0
comment سلام . ميشه بفرماييد ايشان چه كاره هستند و با چه نيتي و با چه هدفي در همه مسائل سياسي و اجتماعي و فرهنگي بيانيه صادر ميكنند ؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار