اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
وحدت ملی،تبعیت از رهبری،صبر و شکیبایی،قدرت استدلال و منطق،اعتماد به نفس و نهایتا واقع بینی سیاسی جلوه های ویژه ماراتن مذاکرات پیچیده هسته ای بود که فرجام نیکی را برای ملت ما در پی داشت.

این عوامل مهمات و سلاحهای صد در صد داخلی است که ما ایرانیان برای دفاع از خود همیشه و بدون نیاز به غیردر اختیار داریم .

 این نخستین باری نیست که پرورش یافتگان دامان مادر بزرگمان ایران پشت میز مذاکره نشسته اند و با اتکا به مجموعه عوامل فوق الذکر حریف را به زانو در آورده اند.

   بدون شک بیست و سوم تیر ماه یکهزارو سبصد و نود و چهاربه عنوان یک نقطه عطف در تاریخ کشورمان خواهد ماند.

ضمن شادباش این حماسه سیاسی حقوقی به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت صبورمان و عرض خسته نباشید به سرداران عرصه دیپلماسی کشورمان خصوصا جناب آقای دکتر ظربف و به رییس جمهور عاقل و با تدبیرمان نیز به خاطر موفقیت در انجام چندین وعده انتخاباتی شان از جمله مهار نسبی تورم،بازگرداندن آرامش و امید به جامعه و مه متر از همه وادار نمودن تحریم کنندگان کشورمان به شکستن تحریم های ظالمانه رجاء واثق داریم که ملت فهیم ایران بداند که دلواپسان راستین و دلسوزان حقیقی کشور چه کسانی هستند.

لذابا استمرار حمایت از دولت تدبیر و امید و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی پیروزیهای بیشتری در راه ایرانیان سرافراز باشد از خداوند منان...  از خداوند منان سربلندی و موفقیت ملت بزرگ ایران در همه عرصه های جهانی را خواستاریم  

 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار