اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امیدیه خبرداد:
رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان امیدیه گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در حال گذراندن دوره های کارآفرینی در مرکزآموزش فنی و حرفه ای این شهرستان هستند.
مصطفی سعیدی زاده با اعلام این خبر افزود: برطبق تفاهم نامه منعقده با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان امیدیه، تعداد 100نفر از مددجویان خواهر و برادر در دو دوره آموزش کارآفرینی شرکت کرده اند.
وی تصریح کرد: با توجه به دستور سازمان فنی و حرفه ای مبنی بر پیش گرفتن دوره های کوتاه مدت، دوره های کارآفرینی در رشته های تعمیرو نگهداری خودرو، تعمیر آلترناتور و دریل کار و اره کار زیر 400ساعت آموزش برای اولین بار در شهرستان امیدیه در حال برگزاری است.
سعیدی زاده هدف از برگزاری این دوره ها را ایجاد آمادگی کارآموزان به منظور اشتغال عنوان کرد و گفت: مددجویان بعد از اخذگواهینامه مهارت کارآفرینی می توانندبرای اخذ وام خوداشتغالی به کمیته امداد امام خمینی (ره) مراجعه و تسهیلاتی از 5 تا 15میلیون تومانی با نرخ سود 4درصد دریافت کنند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امیدیه همچنین از برگزاری یک دوره آموزشی برق کار ساختمان ویژه 20 نفر از خواهران در بخش جایزان خبرداد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار