شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
شهردار اهواز خبر داد:
سیدخلف موسوی در ادامه به پروژه های عمرانی شهرداری اشاره کرد و افزود: ما 7 پروژه ترافیکی را در اهواز برای اولین بار شروع کردیم و امیدواریم که اکثرا امسال به اتمام برسند. از جمله آنها روگذر ولایت ، زیرگذر شریعتی ، زیرگذر خلیج فارس که به اتمام رسیده ، روگذر جواد الائمه و ... می باشند.
به مناسبت عید سعید فطر ، عید بندگی و طاعت از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری جشن بزرگی در پارک 42 هکتاری کیانپارس برگزار شد.

 به گزارش سایت شهرداری اهواز ، جمعه شب گذشته 26 تیرماه و همزمان با شب عید فطر جشن با شکوهی از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری با حضور هنرمندان استانی و کشوری در پارک 42 هکتاری کیانپارس برگزار شد.

در این جشن شاد و مفرح که با حضور شهردار اهواز همراه بود ، مهندس موسوی شهردار اهواز ضمن تبریک یکماه روزه داری و عید سعید فطر به شهروندان اهوازی و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای هوا مردم به خوبی در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند که جای تشکر دارد که با حضور گسترده خودشان موجب عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و  وحدت مسلمین گردیدند.

وی همچنین افزود: باید از تیم مذاکره کننده و بخصوص آقای دکتر ظریف و همکارانشان که تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین و همچنین تدابیر ویژه رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر روحانی افتخار آفریدند تشکر کرد. و همین که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ناراحت هستند برای ما افتخار بزرگی است.

شهردار اهواز در ادامه از سوی اعضاء شورای شهر نیز عید فطر را تبریک گفت و افزود:امسال برای اولین بار نماز عید سعید فطر در فضای باز و در بلوار آیت ا... بهبهانی برگزار می شود.

موسوی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی اعلام شده است گفت : ایشان بارها روی وحدت مسلمین تاکید کردند و فرمودند آنچه امروز مسلمین را به خطر می اندازند فرقه گرایی ها و تفرقه میان مسلمین است که به وسیله صهیونیست ها و استکبار جهانی شکل می گیرد و نماز عید فطر جلوه ای از وحدت و همدلی است که باید نشان بدهیم که با هم هستیم.

وی در ادامه به پروژه های عمرانی شهرداری اشاره کرد و افزود: ما 7 پروژه ترافیکی را در اهواز برای اولین بار شروع کردیم و امیدواریم که اکثرا امسال به اتمام برسند. از جمله آنها روگذر ولایت ، زیرگذر شریعتی ، زیرگذر خلیج فارس که به اتمام رسیده ، روگذر جواد الائمه و ... می باشند. همچنین پروژه جاده کمربندی اهواز ، ساخت 6 فرهنگسرا ، بیش از 40 زمین ورزشی ، پروژه های تفریحی ساحلی که با همکاری استاندار عزیز آقای مقتدایی به مردم شریف اهواز هدیه شده در کنار توسعه فضای سبز و خیابانها ، پیاده روسازی در مناطق مختلف و ... از برنامه ها واقدامات شهرداری اهواز است.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه نیازهای شهراهواز زیاد است گفت: ما باید همه تلاش کنیم و تکیه گاهمان بعد از خداوند متعال مردم عزیز اهواز هستند که از طریق عوارضی که پرداخت می کنندبه ماکمک می کنند و ماهم سعی می کنیم با کمترین هزینه و بهترین کیفیت  کارها را انجام دهیم و امیدواریم که با کمک مردم و مسئولین استان بویژه استاندار محبوب بتوانیم سایر پروژه ها را عملیاتی کنیم و چهره شهر اهواز را عوض کنیم.   

موسوی در پایان گفت: به مناسبت عید سعید فطر از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی و روابط عمومی در طول ایام عید فطر 8 جشن در مناطق مختلف برگزار می شود.

گفتنی است در جشن بزرگ عید بندگی از هنرمندان بسیاری دعوت به عمل آمده بود. مجری گری این جشن را بهمن هاشمی از مجریان توانمند کشوری و بهزاد خیرالهی مجری استانی برعهده داشتند. اجرای ابتهال ، نمایش طنز ، خواننده عربی (سعید سیاحی)، موسیقی سنتی و در نهایت اجرای بسیار خوب مجید اخشابی خواننده محبوب کشوری از بخشهای مختلف این جشن بود که با استقبال بسیار خوب شهروندان اهوازی همراه شده بود و با وجود طولانی شدن جشن شهروندان تا پاسی از شب در محل برگزاری جشن حضور داشته و از شهرداری اهواز به خاطر برگزاری این جشنها و ایجاد فضای نشاط و شادابی در شهر اهواز تقدیر و تشکر نمودند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار