شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون :
مهدی مداری گفت: در کنار هر مجموعه ی گردشگری در اهواز یک اسکله ی قایق رانی احداث خواهد شد که علاوه بر اینکه نقش به سزایی در رونق بخشی به صنعت گردشگری ایفا خواهد کرد در افزایش اشتغال زایی در حاشیه ی کارون نیز موثر است .
مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون  گفت :در حال حاضر چهار پروژه ی آبی گردشگری دز، کرخه ، بهمن شیر و اروند در قالب مجتمع های تفریحی در ساحل کارون در حال اجرا می باشد .
مهدی مداری بااشاره به اینکه کارفرمای تمامی این پروژه ها استانداری خوزستان می باشد ،افزود :دو پروژه ی آبی گردشگری شادگان و جزیره شادمانی در آبادان نیز از پروژه های دیگری است که توسط استانداری خوزستان تامین اعتبار شده است .

وی با بیان اینکه مجری پروژه ها سازمان عمران و ساحل کارون است ، خاطر نشان کرد:اعتبارات این پروژه ها از منابع استانداری خوزستان تامین شده است و شخص استاندار بر تمامی مراحل اجرای آنها نظارت مستقیم دارد و این پروژه ها پس از پایان به بخش خصوصی واگذار خواهند شد .


مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون اعتبار پروژه های اهواز را هر کدام در حدود 100 میلیارد ریال و اعتبار پروژه ی جزیره شادمانی در آبادان را 130 میلیارد ریال و اعتبار فاز اول پروژه ی آبی گردشگری در شادگان را 150 میلیارد ریال عنوان کرد .

وی اظهار داشت :در کنار هر مجموعه ی گردشگری در اهواز یک اسکله ی قایق رانی احداث خواهد شد که علاوه بر اینکه نقش به سزایی در رونق بخشی به صنعت گردشگری ایفا خواهد کرد در افزایش اشتغال زایی در حاشیه ی کارون نیز موثر است .

گفتنی است هوشنگ خندان دل معاون وریر کشور در سفر چهارشنبه خود به خوزستان از پروژه های آبی گردشگری در اهواز دیدن کرد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار