اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
سید شریف حسینی درپیامی بمناسبت روز خبرنگار:
خبرنگاران و اهالی عرصه رسانه خدمتگزاران بی نام و نشان و بی توقع این ساحت مقدس می باشند که در امتداد یک راه روشن و در جهت تحقق افق درخشان در مسیر پر تلاطم و خطیر سعی و تلاش می کنند.
حسینی عضو هیأت رئیسه مجلس در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به‌گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدشریف حسینی عضو هیأت رئیسه مجلس پیامی را به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار صادر کرد، که متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 دنیای کنونی و عصر معاصر دریچه های گشوده شده به معجزه ارتباطات و تعامل ملتها و انسانها با یکدیگر می باشد.

به واقع جهان حاضر عرصه تبادلات، تعاملات و ارتباطات انسانی است که رسانه ها بطور ویژه بستر شکل گیری ان را فراهم می سازند.

رسانه ها به عنوان رکن مهم در یک نظام مردم سالار نفش مهم و اساسی هدایت، روشنگری و تنویر افکار عمومی را عهده دار می باشند که حوزه نفوذ و نقش سازنده آنان در جای جای زندگی آحاد مردم و جامعه به خوبی قابل عیان می باشد.

سرعت انتقال اطلاعات و اخبار به مدد تکنولوژی های جدید و امواج باعث تشدید تاثیر گذاری رسانه ها در تمامی بخش های زندگی مردم شده است که این امر باعث ایجاد فضای رقابتی شدید میان رسانه های جمعی برای رضایتمندی و جلب بیشتر مخاطبان شده است.

خبرنگاری شغل و حرفه شریف و سزاوار تقدیری است که با تامل درآن می توان به هیجانات شغل و تنوع سوژه ها پی برد. این عزیزان با تلاش و کوشش و درایت خود و در مواجه با وقایع متعدد و رومزه بهترین پیام را بر پایه اصول اخلاقی و رعایت رسالت حرفه ای و در راستای حفظ اعتماد عمومی و بدور از مواضع شخصی به مخاطبان انتقال می دهند.

خبرنگاران و اهالی عرصه رسانه خدمتگزاران بی نام و نشان و بی توقع این ساحت مقدس می باشند که در امتداد یک راه روشن و در جهت تحقق افق درخشان در مسیر پر تلاطم و خطیر سعی و تلاش می کنند. آنان با پذیرش سختی ها و تحمل کاستیها همچون مجاهدی کوشا، بی تکلف و بی مدعا تنها با عشق و علاقه و انگیزه ارتقا میزان فهم و مردم تلاش پیگیری می کنند تا واژه اگاهی به سان یک جان جاری در دلهای شیفتگان و مشتاقان همچون شهدی شیرین روان می شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر و رسانه و همچنین تبریک روز هفدهم مردادماه که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری گردیده، به تمامی خبرنگاران عزیز و دیگر دست اندرکاران محترم رسانه ها، موفقیت و سربلندی آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار