اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
"پیش از ورود موسسه ی جهاد نصر به طرح، سالانه سالانه 7 هزار هکتار شبکه فرعی ساخته می شد، اما موسسه برای سال گذشته 80 هزار هکتار شبکه را به اتمام رسانده است."

نادر بشیر خباز مدیر اجرایی حوزه ی کارون و دز طرح 550 هزار هکتاری ایخوزستان و ایلام موسسه ی جهاد نصر با اعلام این خبر گفت: در چند سال گذشته، ساخت شبکه های اصلی جلوتر از طرح  و ساخت شبکه های فرعی عقب تر بود اما در حال حاضر با ورود موسسه، کار ساخت شبکه های فرعی جلو افتاده و ساخت شبکه های اصلی عقب افتاده و بنابراین وزارت نیرو دنبال همسان سازی است تا بتوان پروژه را با سرعتی که دارد به پیش برد.

مهندس بشیر خباز همچنین گفت: در برنامه پیش بینی شده در سال جاری در همه ی حوزه ها 81600 شبکه فرعی به بهره برداری خواهد رسید که حدود 24100 هکتار آن در حوزه ی کارون و دز قرار دارد.

 وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون در کل حوزه ها 21 هزار هکتار شبکه فرعی، 15هزار هکتار زهکش زیر زمینی و 21 هزار هکتار تسطیح اراضی به اتمام رسیده که از این مقدار در شبکه حدود2919 هکتار در حوزه ی دز و 2507 هزار هکتار در حوزه ی کارون بوده است.

مدیر اجرایی حوزه ی کارون و دز افزود: در خصوص زهکش زیر زمینی و تسطیح اراضی و تجهیز و نوسازی که مختص اراضی کارون است برای هر کدام حدود 2800 هکتار زهکش و 3700 هکتار تسطیح در این حوزه به اتمام رسیده است

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار