شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
شهردار اهواز:
موسوی در پایان از احداث اتوبان جاده ساحلي حد فاصل پل شهید دقایقی تا شیبان خبر داد و افزود: انتظار داریم شرکت مناطق نفتخيز جنوب در احداث و عملياتي نمودن هرچه سريعتر این پروژه مشارکت کند.
سید خلف موسوی شهردار اهواز صبحانه کاری خود را در فضایی آرام و صمیمی و با حضور رحماني مديركل راه و شهرسازی استان خوزستان ودهان زاده مديرعامل شركت بهره برداری  نفت وگاز كارون در خصوص رفع مشكلات پروژه پل نهم وهمكاری بین بخشی صرف کرد.ما در زیر پل ولایت جهت تعریض و اتصال مسیر به جاده کمربندی، نیازمند همکاری مناطق نفت خیز هستیم که امیدوارم تعامل لازم در این زمینه صورت گیرد.

در این جلسه سید خلف موسوی ضمن خیرمقدم به رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان و دهان زاده مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون گفت: مشکلات پل نهم باید با تعامل و یکدلی حل شود، زیرا مالک این زمینها شرکت نفت است و بزرگترین ذخائر نفت نیز در آنجا قرار دارد. باید شرکت مناطق نفتخیز بر روی نقشه به ما مختصاتی اختصاص دهد تا جاده پل نهم را با رعایت مسائل ایمنی و بدون بروز مشکل احداث نماییم. 

شهردار اهواز افزود: جاده پل نهم در امتداد مسیر های قبلی است و چندان ورودی به حوزه نفتی ندارد.  ما در زیر پل ولایت جهت تعریض و اتصال مسیر به جاده کمربندی، نیازمند همکاری مناطق نفت خیز هستیم که امیدوارم تعامل لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اگر ملکی تصرف بشود و مجوز ساخت نداشته باشد، تصرفات باید سریع از طریق حقوقی به کمیسیون ماده صد اعلام تا مراحل قانوني جهت تخریب طي گردد.

شهردار اهواز همچنین در خصوص پروژه ی تقاطع چند سطحی میدان شهید بندر گفت: باید یک نفر ناظر مستقیم در این مسیر معرفی شود تا کاری بر خلاف مدیریت مناطق نفت خیز صورت نگیرد و پروژه ی شهید بندر نیز مطابق خطوط لوله نفت،گاز و آب اجرا گردد.

سيدخلف موسوي تصریح کرد: توسعه شهرها زمانی صورت می گیرد که میان مدیران وحدت،انسجام و همدلی وجود داشته باشد. بنده با توجه به شناختی که از رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی و روحیه جمع گرایی وی داریم، امیدوارم در دوره مدیریتشان شاهد وحدت و همدلی بیشتر میان شهرداری و اداره راه و شهرسازی باشیم.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن این جلسه گفت: خوشبختانه جلسه خوب و مثبتي برگزارشد و اعتقاد دارم اگر شركت نفت با مديريت شهری همراه و بدنبال ماده وتبصره اي باشدكه به شهركمك کند، شاهدتحولات خيلي بزرگی درشهراهوازخواهيم بود.

موسوی در پایان از احداث اتوبان جاده ساحلي حد فاصل پل شهید دقایقی تا شیبان خبر داد و افزود: انتظار داریم شرکت مناطق نفتخيز جنوب در احداث و عملياتي نمودن هرچه سريعتر این پروژه مشارکت کند.

دراين جلسه رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان نیز گفت: اگر مسائل و مشکلات درست مدیریت شود، همه مشکلات حل می شود. به عنوان مثال پروژه کمربندی از پلیس راه اندیمشک تا پلیس راه سربندر به صورت یک میراث مشترک بین ادراه راه و شهرسازی و شهرداری بود که با همکاری دو سازمان و بدون کم ترین تنش و در یک فضای خوب و صمیمی انجام شد.

وی با ذکر این نکته که در فضای تعامل می توان همه مشکلات مردم را حل کرد گفت: ما باید افق های دور را مد نظر داشته باشیم و با تعامل بین بخشی مسائل را حل کنیم.

 همچنین دهان زاده مديرعامل شركت بهره برداری نفت وگازكارون نیز گفت: نفت خودش را مديون مردم استان خوزستان ميداند و تمام سعي و تلاشمان اين بوده که علاوه بر ماموريت اقتصادي دراستان، هم سو با مسؤليتهای اجتماعي حرکت کنیم و بدنبال موارد تبليغاتي نباشيم.

وی ضمن تقدير و تشكر از شهردار اهواز و مديران مناطق 2،3 و 7درخصوص ارتباط به روز و تنگاتنگ با شركت بهره برداری نفت وگازكارون افزود: با توجه به شرايط موجود، تلاش كرده ايم تعامل خوبي با مسؤلين استانی صورت گیرد و ما در جهت شكوفايی استان ازهيچ كوششی دريغ نخواهيم كرد.    
      
وی در پايان گفت: ريسمانی كه ما را دور اين ميز جمع كرده است،نگاه ويژه ای  است كه به مردم خوزستان داريم .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار