اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
مدیرکل فرودگاه های خوزستان نیز گفت: این دفتربا توجه به افزایش فروش بلیت های چارتری و گرانتر از قیمت مصوب در مسیرهای پرتردد، ایجاد شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: با اگشایش دفتر رسیدگی به شکایات فروش بلیت در فرودگاه اهواز، رسیدگی به شکایات در محل انجام می شود.

به گزارش ایرنا رضا سعیدی درحاشیه آیین گشایش دفتر رسیدگی به شکایات فروش بلیت در فرودگاه اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در زمان شلوغی مسافرت متاسفانه برخی دفاتر اقدام به فروش بلیت چند برابر قیمت می کنند که اعتراض شهروندان را بدنبال دارد.

وی افزود: برای حل این مشکل با هماهنگی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و فرودگاه اهواز دفتر رسیدگی به شکایات گشایش شد.

سعیدی با بیان اینکه در این دفتر گروه مشترکی از این ارگان ها مستقر و به شکایات شهروندان و مسافران رسیدگی می شود، گفت: شکایاتی از خرید و فروش بلیت ها گرانتر از نرخ مصوب داشته ایم که پرونده هایی هم تشکیل شده و به شکایات رسیدگی شد.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان نیز گفت: این دفتربا توجه به افزایش فروش بلیت های چارتری و گرانتر از قیمت مصوب در مسیرهای پرتردد، ایجاد شده است.

محمد سعید شرفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به توجه به معضل گرانفروشی در عرضه بلیت هواپیما در مسیرهای اهواز- تهران، اهواز- اصفهان، اهواز- مشهد و اهواز- شیراز درصدد حل این مشکل برآمدیم که دفتر رسیدگی به شکایات در فرودگاه اهواز به این منظور ایجاد شد. 

وی افزود: شرکت های هواپیمایی به جای اینکه خود اقدام به فروش بلیت کنند از طریق شبکه های سراسری و آژانس ها، بلیت ها را به طور یک جا به یک نفر فروخته و افراد سوءاستفاده گر، این بلیت ها را چند برابر قیمت به فروش می رسانند. 

شرفی با بیان اینکه مسوول رسیدگی به این قضیه سازمان هواپیمایی کشوری است، ادامه داد: در این باره چندین مرتبه با این سازمان صحبت کردیم اما به دلیل نداشتن مسوول مستقر در استان ها به این امر رسیدگی نشد. 

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان ادامه داد: برای رسیدگی به این معضل با رسیدن به جمع بندی با اداره کل تعزیرات خوزستان و اداره کل صنعت، معدن و تجارت و صدا و سیمای خوزستان ، این دفتر ایجاد شد.
وی ادامه داد: در این شعبه سیار تعزیرات در فرودگاه اهواز در صورت مشاهده تخلف و فروش بلیت گرانتر از قیمت مصوب در همان محل پرونده تشکیل و حکم قضایی صادر شود. 

شرفی گفت: با ایجاد چنین مشکلاتی اعتماد مردم به صنعت هوانوردی از بین می رود که متاسفانه بیشتر تخلفات نیز در مسیر اهواز و دیگر مسیرهای پرتردد صورت گرفته بود. 

فرودگاه بین المللی اهواز به لحاظ تعداد جابجایی مسافر ، رتبه چهارم را در سطح فرودگاه های کشور دارد. 

فروش بلیت های چارتری در زمان شلوغی مسافرت ها از معضلاتی است که در مسیرهای پرتردد هوایی از فرودگاه اهواز، گریبانگیر شهروندان شده که برای رسیدگی به این معضل دفتر رسیدگی به شکایات در فرودگاه اهواز ایجاد شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
comment
0
0
comment وقتي به برخي دفاتر فروش مراجعه مي كنيد جواب مي دهند كه بليط ندارند اما در اخر مي فرمايند چارتر دارند با نرخ بسيار بالاتر اما عملا وقتي بليط را مي دهند مبلغ مندرج در ان معادل نرخ رسمي است نه پولي كه عملا گرفته اند.يعني تخلف اشكار در روز روشن
comment
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment لطفا از برخی دفاتر شرکتها ی هواپیمایی در فرودگاه دلالهای آنها در سالن فرودگاه شروع کنید.سر رشته اصلی اونجاست.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment بی زحمت شماره تلفن مستقیم اون دفتر رااز همین رسانه اعلام کنید.
comment
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
comment
0
0
comment حتی این دفتر هم قادر به پیشگیری آز مافیای دلالی فروش بلیط آزاد یا همان بازار سیاه در فرودگاه اهواز نمیباشد چون مسافری که از این طریق بلیط آزاد را با هزینه گزاف دریافت میکند هرگز به این دفتر مراجعه نمیکند تنها راه شناسایی افراد متخلف است.تحویل آنها به مراجع قضایی تنها راهکار این معزل است.
comment
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
comment
0
0
comment احتراما ضمن تشكر از مدير محتم فرودگاه به خاطر زحمات شبانه روزي بايد به عرض برسانم كه متاسفانه بجاي اينكه ٤٠ پرواز هفتگي شركت ماهان رو كه حدود يك ساله جمع شده دوباره برقرار كنن ، از ابزار غلط و بي مورد در سازماني كه خود دفتر نظارت و رسيدگي دارد استفاده مينمايد.
تنها دليل دلال بازي در اين زمينه كاهش چشمگير پروازها در اين يك سال بوده در ضمن از سازمان محترم مستقر در فرودگاه خواهش دارم به عنوان حامي مردم ، درمورد هزينه پانصد توماني چرخ دستي تحقيق بعمل آورد كه در روز روشن پول زور از مردم توسط فرودگاه اخذ ميگردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار