اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
سرپرست شهرداری خرمشهر:
شهرداری هزینه لوله گذاری فاضلاب خیابانهای که مقرر است اصلاح شبکه فاضلاب شوند را علی رغم عدم وظیفه ذاتی انجام خواهد داد و هیچ مانعی نیز وجود نخواهد داشت.
عزیز ساعدی سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: عملیات لوله گذاری فاضلاب خیابان های شرق عباره از محل اعتبارات جاری شهرداری خرمشهر آغاز شد.

ساعدی افزود: منطقه عباره یکی از مناطقی است که بدلیل مشکلات زیر ساختی از جمله فاضلاب از بسیاری از خدمات نظیر آسفالت معابر محروم بوده علی رغم اینکه شهرداری خرمشهر آمادگی خود را جهت انجام خدمات و روکش آسفالت معابر در این منطقه دارد لکن وجود برخی از مشکلات زیر ساختی نظیر آسفالت مانع از اجرای اینگونه خدمات شده است. 

وی تصریح کرد: براین اساس و به جهت برون رفت از وضعیت فعلی معابر این منطقه و رفع مشکلات شهروندان شهرداری خرمشهر نسبت به آغاز عملیات لوله گذاری فاضلاب اقدام تا متعاقباً ان شاالله پس از رفع مشکل فاضلاب عملیات روکش آسفالت نیز اجرا شود.

ساعدی بیان داشت: شهرداری خرمشهر آمادگی انجام عملیات روکش آسفالت در این منطقه را دارد چرا که باید این منطقه نیز که درسالیان گذشته از خدمات محروم بوده از حداقل امکانات رفاهی نیز برخوردار باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار