اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
گتوند - ایرنا - نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران در راستای آگاهی بخشی به جامعه گفت:مسوولان باید از انتقادات سازنده خبرنگاران استقبال کنند و نقد سازنده آنان را پذیرا باشند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی روز شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان گتوند افزود:اطلاع رسانی صحیح و دقیق و انعکاس اخبار توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهمی در پیشرفت نظام اسلامی داشته است.
وی با بیان اینکه مسوولان باید آستانه تحمل خود را در برابر نقد سازنده خبرنگاران بالا ببرند افزود: پاسخگویی به سوالات خبرنگاران از وظایف ذاتی مسوولان دستگاههای اجرایی است.
سادات ابراهیمی به افتتاح چندین پروژه اقتصادی، عمرانی،فرهنگی از جمله گازرسانی وآبرسانی به روستاها و نیز طرح مسکن مهر در این شهرستان اشاره کرد و گفت:با پیگیری انجام شده بزودی عملیات چهار بانده کردن مسیر سه راهی شوشتر ، دزفول به گتوند و خط تولید لاستیک خودرو سبک درشرکت لاستیک خوزستان آغاز می شود.
وی همچنین از افتتاح نخستین بیمارستان شهرستان گتوند در شهریورماه امسال خبر داد و گفت: بیمارستان 64 تختخوابی کارون گتوند مراحل پایانی ساخت و نصب تجهیزات را سپری می کند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند نیز در این آیین از اصحاب رسانه گتوند به عنوان افرادی بسیار سالم و صادق یاد کرد و افزود:تعداد اخباری که از سوی رسانه های استان خوزستان و کشور در رابطه با شهرستان گتوند منتشر می شود از نظر کمی و کیفی از برخی شهرهای استان خوزستان بیشتر است.
محمدعلی اسدی خبرنگاری را شغلی سخت و دشوار دانست و گفت: اگر خبرنگار در انعکاس اخبار صداقت داشته باشند مردم ومسوولان به آنها احترام می گذارند.
در این آیین که با بیان مشکلات خبرنگاران همراه بود نماینده مردم شوشتر وگتوند در مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح و هدایا از خبرنگاران واصحاب رسانه فعال شهرستان گتوند تجلیل کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
comment
0
0
comment با سلام ای کاش همه نمایندها مانند آقا سید از نقد کردن درست استفاده میکردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار