اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
شهردار اهواز در این بازدید گفت: برای تکمیل مسیر پل ششم و احداث مسیرهای دسترسی پل در کنار رودخانه کارون در بازدید رییس راهور تدابیر لازم اتخاذ گردید.احداث مسیرهای دسترسی پل ششم باید مطابق استانداردهای لازم احداث شود و این برای ما بسیارحائز اهمیت دانست.
شهردار اهواز به همراه سرهنگ مجدم رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان، سرهنگ پیریایی رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز،صفری معاون فنی و عمرانی، یزدی معاون حمل و نقل و ترافیک و حاتمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز از پروژه مسیر پل ششم بازدید کردند.
شهردار اهواز در این بازدید گفت: برای تکمیل مسیر پل ششم و احداث مسیرهای دسترسی پل در کنار رودخانه کارون در بازدید رییس راهور تدابیر لازم اتخاذ گردید.احداث مسیرهای دسترسی پل ششم  باید مطابق استانداردهای لازم احداث شود و این برای ما بسیارحائز اهمیت دانست.

سید خلف موسوی هدف از احداث این مسیر را کاهش بار ترافیکی در مسیر گلستان عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه حجم بالایی از تردد ماشین های سنگین از مسیر گلستان صورت می گیرد، تلاش می کنیم با احداث مسیر پل ششم، حجم بالایی از ترافیک مسیر گلستان را به این مسیر انتقال دهیم و تردد کلیه وسائط نقلیه از این مسیر انجام گیرد.

وی افزود: فاز اول این پروژه از پل ششم تا بلوار آریا به طول سه کیلومتر در دو باند رفت و برگشت به عرض 12 مترتکمیل خواهد شد و امیدوارم فاز اول این پروژه تا پایان هفته آینده  به بهره برداری برسد.


 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار