اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵
شهردار اهواز خبر داد:
شهردار اهواز بابيان اين‌كه تا 6 ماه آينده فاز دوم پروژه تكميل و به بهر​برداري مي​رسد، ادامه داد: در اين صورت يك كريدور غرب به شرق و شرق به غرب خواهيم داشت كه بار زيادي از ترافيك در آن ناحيه را كاهش می‌دهد.
شهردار اهواز از بهره‌برداری و تکمیل فاز نخست پروژه دسترسی‌های مسير پل ششم به صنايع فولاد تا يك ماه آینده خبر داد.

سيدخلف موسوي اظهار كرد: يكي از مسيرهاي طرح جامع حمل و نقل و ترافيك اهواز، مسير پل ششم به سمت صنايع فولاد و اتصال آن به بزرگراه خليج فارس است؛ بهره​برداري از این مسیر موجب كاهش تردد خودروهاي سنگين در مسيرهاي ديگر خواهد شد.
 
وي ادامه داد: با بهره‌برداری از دسترسی‌های پل ششم، تردد خودروهاي سنگين عبوری از غرب به شرق اهواز در این مسیر قرار می‌گیرد. در غرب اهواز مجموعه​هاي کوچک صنايع فولاد خوزستان از جمله گروه ملي و نورد قرار دارند و در شرق اهواز نیز مجموعه عظیم صنايع فولاد خوزستان قرار دارد که تردد خودروها بین این صنایع اکنون از پل‌های شهری اهواز انجام می شود.

شهردار اهواز ادامه داد: علاوه بر آن، دیگر خودروهاي سنگين حاوي انواع مصالح، اکنون از پل‌های سطح شهر انجام می‌شود که با بهره‌برداری از مسیرهای دسترسی پل ششم تا صنایع فولاد، ترافیک کلیه این خودروها بر روی پل ششم منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بهره‌برداري از اين مسير تصریح کرد: به دلیل تكميل نبودن این دسترسی‌ها، خودروهاي سنگين در حال حاضر از پل​هاي موجود در سطح شهر تردد مي​كنند.

شهردار اهواز گفت: عمليات اجرايي اين پروژه امسال آغاز شد و اكنون به زمين​هاي محدوده سازمان آب و برق خوزستان در غرب رودخانه کارون رسيده‌ايم. مذاكره​اي با مديرعامل اين سازمان انجام داديم و قرار شد از اين زمين​ها، مسير را باز و پروژه را به اتوبان گلستان تا پشت بيمارستان شهيد بقايي متصل كنيم.

موسوي افزود: در صورت انجام اين اقدامات فاز نخست اين مسير تكميل مي​شود.

وی عنوان کرد: امروز نيز به همراه پليس راهور خوزستان، از مسيرهاي ترافيكي و نحوه ورود و خروج از سمت پل ششم، بازديدي به عمل آمد و توافق​هايي در زمينه تكميل اين پروژه با همكاري پليس راهور صورت گرفت.

وي اظهار كرد: همچنين به صورت مكتوب از استاندار خوزستان در خواست شد مديران شركت​هاي صنايع فولاد، آب و برق استان، راه و ترابري، فولاد اكسين و شركت​هاي كه از اين مسير متنفع مي​شوند، در جلسه​اي به رياست استاندار دعوت شوند تا همكاري​هاي لازم براي ساخت فاز بعدي اين مسير از پل ششم تا صنايع فولاد، محقق شود.

شهردار اهواز بابيان اين‌كه تا 6 ماه آينده فاز دوم پروژه تكميل و به بهر​برداري مي​رسد، ادامه داد: در اين صورت يك كريدور غرب به شرق و شرق به غرب خواهيم داشت كه بار زيادي از ترافيك در آن ناحيه را كاهش می‌دهد.

موسوي گفت: در شمال اهواز با تعريض پل شهيد دقايقي و ادامه اين مسير تا پليس​راه قديم و در جنوب نیز با بهره​برداري از مسير پل ششم تا صنايع فولاد، دو كريدور مهم و شرياني جهت تردد در اهواز شكل مي​گيرد كه بسيار حائز اهميت هستند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار