اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز چه کسی است؟    

محمد ارشدی با رد خبر مدیرعاملی محمد ملکی در باشگاه استقلال اهواز، می‌گوید: مديرعامل باشگاه من هستم و آقاي محمد ملكي، مالك و رييس هيات مديره باشگاه است و هر حرف​ ديگری را تكذيب می‌کنم.
 
 ماجرا از این جا آغاز شد که چند روز پیش خبری مبنی بر این‌که محمد ملکی (مالک باشگاه استقلال اهواز)، مدیرعامل باشگاه شده است، روی خروجی سایت باشگاه استقلال اهواز قرار گرفت و سپس همین خبر از سوی محمد ملکی در گفت‌وگو با ایسنای خوزستان تکذیب شد و ملکی اعلام کرد که این اشتباهی بوده که از سوی روابط عمومی باشگاه رخ داده است و محمد ارشدی همچنان مدیرعامل این باشگاه محسوب می‌شود.
 
از سوی دیگر حسین ناطقی، مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای این باشگاه چند روز پیش با درج خبری روی سایت این باشگاه مدعی شد که خبر درج شده (مدیرعاملی محمد ملکی) درست بوده است و  ملکی باید در این زمینه شهامت به خرج دهد و رفتار دوسویه نیز با ارشدی نداشته باشد.
 
در پی این موضوع و مبهم بودن وضعیت مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز با محمد ارشدي که به عنوان مدیرعامل باشگاه مشغول به کار است، هم‌صحبت شدیم.
 
ارشدي درخصوص صحبت‌هایی مبنی بر مدیرعاملی محمد ملکی (مالک باشگاه استقلال اهواز) که چندی پیش نیز در رسانه‌ها مطرح شده بود، به ایسنا گفت: موضوع از این قرار است که زمانی که قرار بود براي آقاي كاظم منبوهي، مسوول كانون هواداران باشگاه حكم صادر شود، سه برگه مربوط به این حکم به آقاي ملكي داده مي​شود كه او امضا كند كه در يكي از اين برگه​ها نام ملكي به عنوان مديرعامل درج شده بود و ملکی هم هنگام امضا به این موضوع توجه نداشته است و برگه را امضا می‌کند و سپس از اين برگه عكس گرفته مي​شود و اين طرف و آن طرف و در رسانه​هاي مختلف كار مي​شود.
 
وي گفت: این شيطنتي بود كه توسط آقاي ناطقي (قائم‌مقام قبلی باشگاه)، طرفي (عضو قبلی هیات‌مدیره) و حسين ناطقي (مدیر قبلی روابط عمومی باشگاه) رخ داد و در يك اشتباه تايپي به جاي اين‌كه اسم آقاي ملكي را به عنوان رييس هيات مديره باشگاه تايپ كنند، اسم او را به عنوان مديرعامل باشگاه تايپ و درج کردند.
 
مديرعامل باشگاه استقلال اهواز بيان‌كرد: ملكي شخصی است كه به صورت خصوصي هزينه مي​كند و نمي‌دانم اين دردسرها چه است كه درست مي​ كنند. من علت را بریده شدن دست یکسري از نااهلان از باشگاه می‌دانم. به هر حال از اين شيطنت​ ها مي​شود و من نمي​دانم كه آن‌ها مي​خواهند چه كار كنند. باید ديد كه چرا به يك باره چند نفر از باشگاه خارج مي‌شوند.
 
وي خاطرنشان‌كرد: اين تيم به ليگ برتر آمد و ملكي با هزينه شخصي خود براي اين تيم هزينه مي‌كند و بايد دست و سر او را ببوسند و نمي​دانم اين چه داستاني است که براي ملكي درست مي​كنند. بعد مي​گويند فوتبال بیمار است در حالي كه ما که كنار فوتبال هستيم، بیمار هستيم.
 
ارشدي عنوان‌كرد: من چند ساعت پيش دفتر آقاي حجت ​الاسلام عليپور بودم و به عنوان مديرعامل باشگاه جلسه​ اي با او داشتم و من مديرعامل باشگاه هستم و آقاي محمد ملكي، مالك و رييس هيات مديره باشگاه است و ديگر هيچ حرفي هم نيست و حرف​هاي ديگر را تكذيب می‌کنم.
 
وي بيان‌كرد: با استعفاي طرفي (عضو هيات مديره)، عبدالرحیم ناطقي (قائم‌مقام باشگاه) و حسين ناطقي (مدير روابط عمومي) باشگاه موافقت شده است و اين افراد هيچ جايگاهي در باشگاه استقلال اهواز ندارند و هر گونه دخالتي كه از سوي افرادي كه از باشگاه خارج شده​اند صورت بگيرد، حتما پيگرد قانوني مي​شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار