اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
در ادامه اقدام خداپسندانه داروسازان خوزستان:
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گفت: در ادامه اقدام خداپسندانه داروسازان خوزستان، داروسازان تهرانی نیز به كمك بيماران اطفال سرطاني خوزستان شتافتند.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر حسین برزگر گفت: تا این لحظه بیش از 142 میلیون ریال کمک نقدی در جشن گلریزان داروسازان خوزستانی برای کمک به کودکان سرطانی این استان توسط داروسازان خوزستانی جمع آوری شد.
وی افزود: در آستانه روز شریف داروسازی و به مصداق شکر بنده همان شکر خالق است ، جمعی از همکاران داروساز استان خوزستان تصمیم به انجام کاری خداپسندانه گرفته و انتظار دارند بدون در نظرگرفتن عقاید و آرا، اتحاد همیشگی جامعه فهیم داروسازی استان قهرمان پرور خوزستان را در برای رفع آلام و رنج های مردم عزیز و دوست داشتنی استان به منصه ظهور برسانند .
برزگر گفت: در این راه تصمیم گرفته شد به دلیل ضیق وقت کمک های همکاران به حساب خانه داروساز واریز شده و پس از جمع آوری ، در روز داروسازی به حساب کودکان سرطانی استان واریز شود.
این مقام مسوول افزود: بدیهی است تمام مراحل اجرای این کار خداپسندانه تحت نظارت سه نفر از نمایندگان جامعه داروسازی استان صورت گرفته و در اعلامیه های مختلفی به اطلاع دوستان خواهد رسید .
برزگر همچنین گفت: شماره کارت .....بانک سینا 6393461019410287 بنام مشترک دکتر منصور آرزومند و دکتر حسین برزگر است که آماده دریافت کمک های همکاران داروساز در سراسر ایران است.
وی همچنین در پایان از فراخوان كمك داروسازان تهران به حساب انجمن داروسازان خوزستان برای كمك به بيماران سرطانى خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار