شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
معاون فرماندار رامهرمز:
شاهین خلیلی ضمن اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس به مسولان شبکه بهداشت تاکید کرد که باید به بازسازی سرویس های بهداشتی مدارس و رعایت بهداشت در بوفه های مدارس توجه شود.
 معاون فرماندار رامهرمز مهمترین عامل برای داشتن شهری زیبا را فرهنگ سازی دانست وگفت:کارهای فرهنگی زیربنای داشتن شهری زیباست.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامهرمز، جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با حضور معاون فرماندار شاهین خلیلی و مسولان شهرستان جهت پیگیری مصوبات و دریافت گزارش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 
معاون فرماندار در ابتدای جلسه با بیان اینکه شهریور ماه مناسبت های متعددی در مورد جامعه پزشکی دارد،  یکم شهریور روز پزشک، پنجم شهریور روز داروساز و دوازدهم شهریور روز بهورز را به جامعه پزشکی تبریک گفته و از مسولان شبکه بهداشت گزارشی از نحوه عملکرد خود و میزان تحقق مصوبات جلسه قبل را خواستار شدند.
 
شاهین خلیلی ضمن اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس به مسولان شبکه بهداشت تاکید کرد که  باید به بازسازی سرویس های بهداشتی مدارس و رعایت بهداشت در بوفه های مدارس توجه شود.
 
در این جلسه بر تخلیه نخاله های ساختمانی در محل مناسب به منظور جلوگیری از شیوع بیماری های سالک و عقرب زدگی، تعیین تکلیف دکه های فلزی حاشیه شهر، نظافت و پاکسازی فاضلاب های شهری تاکید شد.
 
در پایان شایان ذکر است که برنامه سلامت بانوان ایرانی(سبا) برای گروه سنی میانسال جامعه 59-30 و برنامه سلامت مردان ایرانی (سما) برای انجام معاینات، آزمایشات و تشکیل پرونده در شهرستان آغاز شده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
جهان شهابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
comment
0
0
comment احسنت بر جناب خلیلی
از نیروهای بسیار خوب ،زبده و با سابقه ی امیدیه و رامهرمز
comment
خوزستان آباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
comment
0
0
comment تبریک میگم بابت انتخاب جناب خلیلی بعنوان معاونت شهرستان و البته جایگاه ایشون با توجه به کوشش و پشتکار بسیار زیادشون بالاتر از اینهاست. امید است که پله های ترقی را هرچه سریعتر طی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار