شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

 فرماندار آبادان گفت: طبق پیش بینی‌هاتعداد ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در سال جاری هستند.

عزیزالله شهبازی در نشست شواری آموزش و پرورش آبادان به جایگاه مهم آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: از لحظه ورود خود به آبادان تا به امروز، سعی کردم در کنار مشکلات و مسائل آموزش و پرورش، با ادراک و فهم بیشتری به آن‌ها بپردازیم.

شهبازی گفت: اگر کشور و استان بخواهد متحول شود باید از چارچوب و اسکلت آموزش و پرورش شروع کند. همانطور که کشورهای پیشرفته، انسان‌های قاعده‌مند و متعهد در آن‌ها چهره شده‌اند و از چارچوب آموزش و پرورش بالا آمده‌اند.

فرماندار آبادان افزود: آموزش و پرورش قشر مولد جامعه است نه مصرف کننده. امروز آموزش و پرورش آبادان از گروهی تشکیل شده که در کنار هم در حال خدمت هستند و وارد حاشیه و مسائل جانبی نمی‌شوند. این افراد بدون آنکه در جریان‌های سیاسی ورود کنند با تمام قوا برای ارتقای علوم آموزشی تلاش می‌کنند

شهبازی تصریح کرد: اگر بتوانیم در آموزش و پرورش، انسان‌های توانمند با ظرفیت بالا تربیت کنیم؛ کار آموزش عالی، ساده‌تر خواهد شد ضمن اینکه با این کار در آینده معلمان و اساتید مجربی تحویل جامعه می‌دهیم.

شهبازی گفت: در سال ۹۳، حدود ۲۶ درصد اعتبار به بودجه به اداره آموزش و پرورش افزوده شد که با این اعداد با هدف ۱۰ سال خود در آموزش و پرورش فاصله داریم.

وی بیان کرد: باید از دو مقوله شعارگرایی و تبعیض در آموزش و پرورش جلوگیری شود چرا که نهاد آموزش و پرورش در امر توسعه کشور بسیار تاثیرگذار است ودوری از حواشی، موجب پرورش مدیران در حوزه آموزش عالی امنیت و سیاست می‌شود.

شهبازی تاکید کرد: امسال سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» است که خروجی آن در هفت اسفند امسال خواهد بود که مردم با حرارت و شور و علاقه مضاعف در انتخابات حضور بهم رسانند. تخمین زده شده در حدود ۲۰۰ هزار نفر واجد شرایط شرکت در این مهم با دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش رو هستند.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: امید است مردم بدون توجه به تردیدهایی که از سوی دشمن ایجاد می‌شود؛ پای صندوق‌های رای بیایند چرا که مردم سرمایه‌های اجتماعی انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار