اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
سرمایه گذار جایگاه سوخت میدان چهاراسب اهواز در گفتگو با شوشان:
کریمی فرد گفت: ضمنا در 2 سکوی 3 تلمبه با ظرفیت 12 دستگاه کامیون جهت سوخت گیری نفت و گاز راه اندازی می شود . در فاز دوم اجرای این جایگاه سوخت، جایگاه سی ان جی با ظرفیت 4 سکو و سوخت گیری 8 خودرو را خواهیم داشت.
حسن کریمی فرد سرمایه گذار جایگاه سوخت میدان چهاراسب اهواز در گفتگو با شوشان از بهره برداری فاز اول جایگاه سه منظوره سوخت گفت: جایگاه سوخت میدان چهاراسب در ابتدای جاده کمربندی فرودگاه در مساحتی بالغ بر 8 هزار متر در 2 فاز جایگاه عرضه مجاری سوختی (بنزین ، نفت و گاز ) و خدمات رفاهی و همچنین در فازدوم ساخت جایگاه سی ان جی احداث خواهد شد.

کریمی فرد بیان داشت: در روند احداث این جایگاه از مجهزترین و جدیدترین تجهیزات سوخت رسان و آخرین استانداردهای بین المللی استفاده خواهیم کرد. 

وی تصریح کرد: ظرفیت سوخت گیری همزمان از وجود ترافیک های طاقت فرسا در مقابل جایگاه سوخت جلوگیری می کند و امر سوخت گیری را به سهولت امکانپذیر خواهد کرد.

سرمایه گذار جایگاه سوخت میدان چهاراسب به تشریح خدمات ویژه این جایگاه سوخت اشاره کرد و گفت:در این جایگاه انواع بنزین از قبیل سوپر، بنزین معمولی و بنزین یورو 4 در تمام تلمبه های جایگاه سوخت به صورت همزمان عرضه می شود. .٤سكوى ٤تلمبه ويك سكوى اختصاصى سوخت گيرى موتور سكلت جمعا ١٧ تلمبه وظرفيت سوخت گيرى ٣٢ خودرو همزمان را داراست.به طوری که هر تلمبه دارای 4 نازل است که دسترسی مراجعه کنندگان را در هر کدام از سکوهای تلمبه های بنزین سوپر و معمولی به طورهمزمان امکانپذیر می کند.

کریمی فرد گفت: ضمنا در 2 سکوی 3 تلمبه با ظرفیت 12 دستگاه کامیون جهت سوخت گیری نفت و گاز راه اندازی می شود . در فاز دوم اجرای این جایگاه سوخت، جایگاه سی ان جی با ظرفیت 4 سکو و سوخت گیری 8 خودرو را خواهیم داشت. 

وی تصریح کرد: علاوه بر ارائه این خدمات ویژه و بی نظیر در استان ، برای رفاه حال شهروندان و مراجعه کنندگان عزیز کلیه خدمات رفاهی از قبیل هایبرمارکت به وسعت 250 مترمربع ، رستوران به وسعت 250مترمربع ، کافی شاپ ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی ، کارواش اتوماتیک ، آپاراتی و تعویض روغنی احداث و مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت.

کریمی فرد بیان داشت: مطالعات احداث این جایگاه سوخت توسط کارشناسان ارشد و نخبه در استان خراسان رضوی انجام شده است. اجرای دو فاز این جایگاه سوخت بالغ بر 5/5 میلیارد تومان برآورد شده است وتاکنون 5/1 میلیاردتومان هزینه شده است. برای احداث این جایگاه سوخت تنها از سرمایه شخصی هزینه شده است و هیچگونه تسهیلات بانکی در این خصوص اخذ نکرده ام. 

وی ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری فازاول این جایگاه سوخت مورد بهره برداری قرارگیرد . فازدوم آن جایگاه سی ان جی نیز پس از آن احداث خواهد شد. 

وی گفت: ظرفیت مخازن جایگاه سوخت بالای 360هزار لیتر مواد مختلف سوختی است. 120هزار لیتر از مخازن این جایگاه سوخت بنزین معمولی ، 60 هزار لیتر از مخازن بنزین سوپر، 60 هزار لیتر از مخازن بنزین یورو 4 و 120هزار لیتر نفت و گاز را شامل می شود.

کریمی فرد گفت: این جایگاه سوخت ظرفیت کم نظیری را در جهت ذخیره سازی موادنفتی داراست و باعث می شود یک روند مطلوبی در سوخت رسانی داشته باشیم.در این جایگاه سوخت برای 40 نفر به طور مستقیم و برای 20نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد. 

کریمی فرد در پایان از تلاش ها و مساعدت های مهندس منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، مهندس عبدالصاحب شمخانی مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز تقدیر کرد.









برچسب ها: حسن کریمی فرد ،
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار