شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
آیت اله جزایری:
در حدود 600 هزارکارگر در بخش صنعت خودرو در کشور مشغول به کار هستند که این جوسازی و انتشار مباحث این چنینی باعث بیکار شدن این کارگران می شود.
امام جمعه اهواز:انتشاربحث ممنوعیت خریدخودروی داخلی درفضای مجازی فتنه دشمن است

به گزارش ایرنا آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: مدتی است که در سایت های مجازی مباحثی مبنی بر فرا خوان مردم به خودداری از خرید خودروی داخلی مطرح می شود که این فتنه و کارشکنی از سوی دشمنان کشور و نظام است.

وی افزود: این کار فریاد دشمن است و باعث رکود تولید خودرو و رکود اقتصادی در کشور می شود و مردم باید نسبت به این ترفندها آگاه باشند.

نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان در ادامه بیان داشت: در حدود 600 هزارکارگر در بخش صنعت خودرو در کشور مشغول به کار هستند که این جوسازی و انتشار مباحث این چنینی باعث بیکار شدن این کارگران می شود.

آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: هر چند اشکالاتی در بخش خودروسازی کشور وجود دارد و صاحبان صنعت خودروسازی در کشور باید با توجه به خواسته های مردم عمل کنند اما مردم در این راه باید حامی تولید کنندگان داخلی باشند.

امام جمعه اهواز گفت: کشور باید در تحقق اقتصاد مقاومتی که زیر بنای آن تولید داخلی است حرکت کند.

وی همچنین با اشاره به تسهیل دستیابی به فرصت های شغلی و ایجاد اشتغال در استان افزود: یکی از راه های کارآمد و آسان در ایجاد فرصت شغلی کسب مهارت های فنی و حرفه ای است که برای کمک به این عرصه باید فضای مناسب و شرایط لازم برای جوانان جویای کار و حرفه ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: در همین راستا بخشی از مصلای اهواز در اختیار اداره کل فنی و حرفه ای استان قرار می گیرد تا برای آموزش جوانان در بخش فنی و حرفه ای استفاده شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
محمد امین حیات مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
comment
0
1
comment با سلام و خسته نباشید .
سالیانه 20 هزار نفر در ایران به دلیل ماشن های بی کیفیت داخلی کشته می شوند.این در حالی است که این آمار از خیلی کشورهای دنیا بالاتر می باشد.
برای واردات خودرو باید پول خیلی زیادی پرداخت کرد و این حرکت با توان خرید مردم مطابقت ندارد.
در ضمن کسی نگفت که این کارکنان بیکار شوند سهام کارخانه ها به خودرو سازان حرفه ای خارجی فروخته شود و ایشان با تجربه و تخصصی که دارند می توانند کار کنند.
حرکت فعلی یعنی دادن ماشین بی کیفیت و گران داخلی حرام است و این حرکت ظلم می باشد.
ایران خودرو و سایپا در شرایط فعلی نمی توانند کار کنند و باید به خارج فروخته شود.
ماشین خارجی ریو کیا و هم چنین شورلت سونیک در خارج حدود 50 میلیون است و ماشن های داخل اصلا به درد نمی خورند .
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
comment
0
1
comment از ایت الله موسوی جزایری و جامعه روحانیت استان تقاضا دارم که مسئله انتقال اب از سرشاخه های کارون،دز و کرخه را با جدیت پیگیری نمایند؛معضل تامین اب شرب و کشاورزی و همچنین خشکی رودها و تالابهای خوزستان مشکلات فراوانی را برای مردم استان به وجود اورده است و مردم از همه مسئولان استان انتظار رسیدگی جدی و حل و فصل این مسائل را دارند.
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
comment
0
1
comment هر چی باشه بهتر از ظلم خودروسازان به مردمه که ماشینهای غیرایمنی رو به مردم بصورت انحصاری و ناعادلانه به مردم تحمیل میکنند.
در همه دنیا حق انتخاب به مردم داده میشود ولی در کشور ما ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
comment
0
1
comment با عرض ادب و احترام خدمت نماینده محترم ولی فقیه در استان ، حاج آقا پس حق مردم چه می شود که باید ماشین گران و بی کیفیت بخرند ؟ خودرو سازها در حق مردم ظلم می کنند ، به نظر بنده درست است که باید بحث اشتغال مد نظر باشد ولی نباید یک ملت اسیر دو کارخانه شوند ، الان که دیگه خدا را شکر تحریم نیستیم پراید باید نمی گوییم مثل سابق ولی 10 ملیون عادلانه است نه 21 ملیون
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
comment
0
0
comment حاج آقای عزیز سلام ملت ایران درمدت تحریمها وقلدری وزورگویی کشورهای ۱+۵ واقعا راست قامتان تاریخ بودند استقامت وپایداری ستودنی این مردم دست مریزاد دارد وهمچنین راهنمایی شما بزرگان وبزرگواران لکن درمدت تحریمها سالهای اخیر شرکنهای ایران خودرو وسایپا همواره خودرو های تولیدی را ازلحاظ قیمت به حدود ۴برابر رسانده وازطرفی کیفیت خودروها را به حد اقل رسانده و متأسفانه تولیداتشان غیر قابل اعتماد بوده وگاها بدلایل نقص فنی مردم جانشان را از دست دادند درطی این سالها حق مردم است که انتظار بیشتری از خودرویی که خریداری میکنند داشته باشند وقتی کسی یک خودروی صفر کیلومتر میخرد حداقل انتظار دارد تا سه سال دچار نقص واصطهلاک نشود ولی آیا اینگونه است؟خصوصا مردم شریف خوزستان که هم در هشت سال دفاع مقدس وهم پس از آن به گردن کل کشور حق دارند وسزاوار نیست خودرویی که قیمتش معادل سالها حقوق یک کارگر یا کارمند است خریداری کرده و از بدو خرید مثلا در این گرمای جانسوز اهواز کولرش کار نکند وکار وزندگیش را ول. کرده دوباره به شرکت مراجعه ویک یا دوروز هم از کار وزندگی بیافتد .درحال حاضر این شرکتها که عملا خودروی بی کیفیت تولید میکنند به جاییشان بر نمی خورد اگر خط تولیدشان را ارتقا داده ودر این مدت حقوق کارگرانشان را نیز پرداخت کنند در نتیجه اعتماد مردم را به تولیداتشان جلب واز طرفی دیگر کسی هم بهانه ای ندارد حتی اگر دشمن باشد نیز. توان فتنه را نخواهد داشت وملت ایران هشیار وبیدار چون گذشته مقابله میکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار