شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
امام جمعه موقت اهواز در بازدید از سازمان آرامستان:
آیت اله سید ابوالحسن حسن‌زاده با اشاره به کاهش تشریفات اداری گفت: مجموعه اقداماتی که برای تشییع، تغسیل و تدفین متوفیان در این سازمان صورت گرفته می‌تواند موجبات رضایتمندی بیشتر ارباب رجوع را فراهم کند.
امام جمعه موقت اهواز، ساخت و نصب سنگ مزار شهدای گمنام دفاع مقدس را از سوی سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز اقدامی ارزشمند در جهت تکریم مقام والای شهدا ارزیابی کرد.
 خبرگزاری فارس: ساماندهی مزار شهدای گمنام دفاع مقدس اهواز اقدامی ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت اله سید ابوالحسن حسن‌زاده در آئین بهره‌برداری از سالن امور اداری سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز با تشکر از حسین برون  مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اظهار کرد: با افتتاح این سایت امور خانواده‌های متوفی تسهیل شده و اهل مصیبت امورات آنها به آسانی و با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی همچنین از تجهیز، بهسازی و ساماندهی غسالخانه بهشت آباد اهواز تقدیر کرد و این اقدام را در راستای تکریم مؤمنین و مؤمنات، مهم ارزیابی کرد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به کاهش تشریفات اداری گفت: مجموعه اقداماتی که برای تشییع، تغسیل و تدفین متوفیان در این سازمان صورت گرفته می‌تواند موجبات رضایتمندی بیشتر ارباب رجوع را فراهم کند.

آیت اله حسن‌زاده همچنین ساخت و نصب سنگ مزار شهدای گمنام دفاع مقدس را از سوی سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز اقدامی ارزشمند در جهت تکریم مقام والای شهدا ارزیابی کرد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان، ساماندهی و بهسازی مزار سردار شهید علی هاشمی و همرزمانش را مورد تقدیر قرار داد و گفت: سردار علی هاشمی از شهدای شاخص و تأثیرگذار هشت سال دفاع مقدس بود و باید حماسه‌ها و رشادت‌ها و سجایای اخلاقی این شهید والامقام بیش از پیش برای جوانان این مرز و بوم تبیین و تشریح شود.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علیرضا امینی فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
comment
0
0
comment اقدامات عالی و ارزنده مهندس برون در راستای ارزش گذاری به شهدای گمنام بی نظیر و بدیع است توفیق روز افزون ایشان را در جایگاه بالاتر از ایزد منان و شهدای انقلاب خواستاریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار