شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
مدیر دفتر فنی دانشگاه تشریح کرد؛
مدیر دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه شهید چمران اهواز پروژه‌های عمرانی این دانشگاه پیش از آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

منوچهر سروری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بیان کرد:در آستانه سال جدید تحصیلی چندین طرح عمرانی، بازسازی و بهسازی در دانشکده‌ها و خوابگاه‌های این دانشگاه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در دانشکده اقتصاد ، تعدادی زیادی از دانشجویان معلول به تحصیل می‌پردازند ، احداث سازه فلزی آسانسور این دانشکده امری ضروری بود که این پروژه با اعتبار 750 میلیون ریال،  40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

مدیر دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه شهید چمران اهواز از احداث ایستگاه پمپاژ این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این طرح نیز از ابتدای امسال آغازشده و با 10 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار یک هزار و 700میلیون ریال در حال اجرا است.

سروری نژاد عنوان کرد: تعمیرات روشنایی دانشگاه در محل کوی استادان، کوی مهندسی و محوطه سازمان مرکزی نیز با اعتبار 225 میلیون ریال در حال اجرا است که این طرح ها نیز تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی  از اجرای طرح تعمیر ، نگهداری و راهبری موتورخانه‌های دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این طرح برای 19 موتورخانه در پردیس و خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران  انجام می‌شود که تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه شهید چمران اهواز از اجرای طرح بازسازی شبکه برق فشار متوسط در پردیس این دانشگاه خبر داد و گفت: این طرح نیز با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که با اتمام آن بخش قابل‌توجهی از مشکلات روشنایی دانشگاه حل خواهد شد.

سروری نژاد از نصب تابلوی فشار متوسط مجتمع خوابگاهی خواهران دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد و بیان کرد: با تلاش‌های انجام‌شده این طرح برای رفاه بیشتردانشجویان در سال جدید تحصیلی به اتمام رسیده است.

وی افزود: استفاده از آب خام برای آبیاری فضای سبز دانشگاه یکی از طرح‌های مهم دانشگاه است که با هماهنگی‌های انجام‌شده تاکنون دو دستگاه پمپ . فوندانسیون کف انجام‌شده و این طرح نیز در حال اجرا است.

مدیر دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با اجرای پروژه‌های عمرانی فضایی مطلوب و آرام را برای تحصیل دانشجویان فراهم کنیم .

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
انتقاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
comment
0
0
comment لطفا به وضعیت دبستان دانشگاه نیز رسیدگی شود اکثر تاسیسات مستهلک است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار