بروشور دستورالعمل حقوق مسافر در فرودگاه اهواز تهیه و در ترمینال داخلی این فرودگاه در اختیار مسافران قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی فرودگاه های خوزستان ؛ در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و نیز اطلاع مسافران از حقوق خود ، به استناد قوانین سازمان هواپیمایی کشوری دستورالعمل حقوق مسافر در فرودگاه اهواز آماده و در اختیار مسافران قرار گرفت .
در این بروشور مجموع سیاست ها ، دستورالعمل ها ، ضوابط ، مقررات و الگوهای رفتاری شرکت های هواپیمایی و دست اندرکاران امور پروازی وجود دارد که هدف آن تضمین حقوق مادی و معنوی در رعایت شأن و منزلت مسافران در فرآیند مسافت های هوایی است .
از جمله نکاتی که در این دستورالعمل شرح داده شده می توان به تأخیر در پروازها ، ابطال پرواز توسط شرکت های هواپیمایی ، تغییر مسیر اجباری توسط شرکت های هواپیمایی در طول پرواز ، فقدان آسیب دیدگی جامه دان ، خدمات به مسافرین بیمار ، شفاف سازی نرخ بلیط و خدمات هوایی و ... اشاره کرد .
گفتنی است ؛ علاوه بر تهیه دستور العمل به صورت بروشور ، در ترمینال داخلی این فرودگاه نیز به صورت تابلو فلکسی در معرض دید مسافران قرار گرفته است .