اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
مدیر مرکز خدمات مدارس علمیه خوزستان:
مدیرکل مرکز خدمات مدارس علمیه خوزستان از اکران ویژه فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» برای طلاب اهوازی و خانواده‌​های آنان خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل مرکز خدمات مدارس علمیه خوزستان با بیان اینکه نیازی به بیان ضرورت و اهمیت حمایت از فیلم «محمدرسول الله(ص)» نیست و همه آن به آن واقف هستند، گفت: بخشی از جامعه ما طلاب هستند که در خوزستان نزدیک 11 هزار و 200 طلبه خواهر و برادر داریم که حضورشان به‌عنوان مبلّغان مسائل دینی در تقویت مباحث دین مهم و مؤثر است.

کلاه​کج حضور روحانیون برای مشاهده این فیلم را مشوق خوبی برای تجلیل و تشویق فعالیت​های فرهنگی مثبت در حوزه دین و اندیشه دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه فیلم «محمدرسول الله(ص)» یکی از شاهکارهای سینمایی جهان اسلام است و نیاز به حمایت دارد، به منظور آشنایی خانواده طلاب و فرزندان آنها با زندگی پیامبر گرامی اسلام(ص) شرایطی فراهم شد که طلاب و خانواده‌های آنان در سانس‌های اختصاصی از فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» دیدن کنند.

مدیرکل مرکز خدمات مدارس علمیه خوزستان گفت: به همین منظور اولین سانس برای خانواده‌​های طلاب در ساعت 10 روز جمعه 13 شهریورماه در سینما ساحل اهواز در نظر گرفته شد که در صورت استقبال سانس‌های دیگری نیز برای آنها پیش بینی خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار