اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۶۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
شهردار اهواز:
کاهش زمان سفر،کاهش هزینه های سوخت و نهایتا افزایش رضایت شهروندان را به دنیال خواهد داشت.
تقاطع غیر همسطح میدان جواد الائمه (ع)بخشی از رینگ دوم مسیر شرق به غرب اهواز بوده که جاده ماهشهر در شرقی ترین نقطه شهر را به سه راهی خرمشهر در غرب متصل می نماید.با انجام این رینگ عبور و مرور شهروندان از شرق به غرب تسهیل شده و در نتیجه کاهش زمان سفر،کاهش هزینه های سوخت و نهایتا افزایش رضایت شهروندان را به دنیال خواهد داشت.

این تقاطع غیر همسطح شامل دو دستگاه پل(پل اصلی و رمپ) می باشد که ترافیک بلوار جمهوری اسلامی را به صورت روگذر به بلوار شهید هاشمی در راستای دو بلوار از روی میدان حواد الائمه منتقل می نماید واز طرفی با یک رمپ ،ترافیک بلوار جمهوری اسلامی را به سمت فاز یک منطقه پاداد انتقال می دهد.
پل اصلی دارای طول 270 متر و عرض 6/22متر و پل رمپ خروجی با طول 260 متر و عرض 3/7 متر می باشد.عرشه این پل ها از نوع یتونی مجوف بوده که در پل اصلی شامل 9 دهانه به طول 30 متر و در پل رمپ شامل 8 دهانه 30 تا 33 متر می باشد.

 شهردار اهواز در رابطه با پیشرفت فیزیکی در پروژه تقاطع غیر همسطح جوادالائمه (ع) گفت : این پروژه به نیمه راه خود رسیده و باسرعت هر چه تمام تر در حال احداث می باشد.

سید خلف موسوی اظهار داشت: سرعت اجرا در برخی از پروژه های عمرانی وقتی پیشرفت فیزیکی شان از نیمه راه می گذرد به دلیل مرتفع گردیدن برخی از مشکلات و موانع در آغاز کار  بیشتر شده و درصد باقی مانده را در مدت زمان کمتری طی خواهند کرد.

 مهندس موسوی در رابطه با روند اجرای پروژه عنوان کرد: تاکنون در این پروژه 3560 متر حفاری و بتن ریزی شمع های پل ، 520 متر مربع یتن ریزی ستون ها ، 2760 مترمربع قالب بندی عرشه های پل ، 570 تن آرموتور بندی ، 2680 متر مربع بتن ریزی عرشه ، 3550 متر طول لوله کوبی جهت حفاظت از خاکبرداری و 5000 متر مربع پی کنی سرشمع ها انجام شده است.

وی افزود: با توجه به توجه نگاه خاصی که شهردار اهواز به این پروژه برای رفاه حال شهروندان اهواز داشته اند توانسته ایم در مدت زمان بندی پیش بینی شده به صورت تقریبی به اهداف مورد نظر دست بابیم.

وی افزود : هم  اکنون به دلیل ساختار ضعیفی در در زیربنای برق وجود دارد امکان جابه جایی پایه برق فشار قوی نمی باشد تا از کمی از گرمای هوا کاشته شده و مصرف برق کاهش یابد و امکان جابه جایی دکل برق فشار قوی فراهم شود.

ایشان در پایان به خبرنگاران و اصحاب رسانه های مختلف یادآور شد: همیشه در اجرای یک پروژه چه عمرانی علت اصلی عدم اجرا و یا کندی در اجرا معاونت فنی و عمرانی نمی باشد بلکه برخی عوامل خارجی هستند که مشکلات خارج از برنامه را بوجود می آورند .
 

مشخصات پروژه: 
کارفرما : شهرداری کلانشهر اهواز
دستگاه نظارت : معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز
پیمانکار : شرکت عمران سازه جنوب
محل اجرا :  نطقه 1- میدان جوادالائمه
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
comment
0
1
comment در اینکه شهرداری به فکر گره های ترافیکی شهر است جای تقدیر دارد اما چرا در کنار پروژه های بزرگ خبری از اقدامات آنی ضروری وکم هزینه همچون اصلاح هندسی معابر ،خطکشی خیابانها وغیره نیست ؟!!!!!!چرا اقدامی قابل ذکر جهت تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی خصوصا افزایش تعداد اتوبوسها انجام نمی شود؟!!!!!و سئوال آخر اینکه چرا با وجود نیاز شدید ،ضروری و عاجل شهر به فضاهای سبز در سطح وسیع وگسترده شهرداری اقدامی قابل ذکر ولو در حد یک پارک محله هم انجام نداده است.
comment
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
comment
1
0
comment دمت گرم سیدخلف مرد کارهای بزرگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار