شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد:
جوانان عزیز خوزستانی در آستانه عید بزرگ غدیر ترویج معارف نورانی نهج البلاغه را سر لوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از پخش زنده دعای عرفه از سه نقطه همزمان ( معراج شهدا، حرم علی ابن مهزیار اهوازی (ع) و حسینیه ثارلله اهواز  از صدا و سیمای خوزستان خبر داد.
مسلم رحیمی، مراسم پر فيض دعاي عرفه همزمان با فرارسیدن روز نهم ذی‌الحجه و روز عرفه سید الشهدا (ع) به صورت زنده از شبكه استاني صدا و سيماي خوزستان براي مخاطبان پخش مي شود.
وی با بیان اینکه روز عرفه چنان اهميت دارد که با شب قدر برابري مي کند، افزود: در روز عرفه شناخت حقيقي خداوند متعال بيشتر امکان پذير است چرا که آن روز معرفت و آگاهي در فضاي به وجود آمده بويژه آنکه در آستانه عيدقربان و تقرب الي الله است بهتر انجام مي شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان  در ادامه تصریح کرد: انس با خدا، اعتماد به نفس، ايجاد تعادل و آرامش، افزايش قدرت تحمل در مقابل مشکلات، رهايي از وابستگي هاي مادي و دنيوي، پايين آمدن از مرکب غرور و خودخواهي، مشخص شدن ارزش انسان و آموزشهاي اخلاقي و اجتماعي از دستاوردهاي ارزشمند دعاها بويژه مناجات هاي روز عرفه است.
رحیمی همچنین از پخش ویژه برنامه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس به طور زنده از ساحل کارون همیشه سرافراز از سیمای خوزستان خبر داد.
این مقام مسوول در ادامه بیان کرد: از ابتدای هفته آینده نیز برای نخستین بار برنامه خطبه خوانی نهج البلاغه در سطح استان خوزستان توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان اجرا می شود.
رحیمی در پایان تاکید کرد:جوانان عزیز خوزستانی در آستانه عید بزرگ غدیر ترویج معارف نورانی نهج البلاغه را سر لوحه کار خود قرار دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار