شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد
محمدی تقی‌زاده اضافه کرد: باید در آموزش و پرورش دانش‌آموزی را تربیت کنیم که رفتار آن بر رفتار جهانی تأثیرگذار باشد، این تربیت باید در رفتار تربیتی دانش‌آموزان جهان تأثیرگذار باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال بیش از 90 هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در استان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صبح امروز آیین زنگ شکوفه‌ها و جوانه‌ها که به صورت نمادین در دبستان پسرانه اروند در منطقه نیوساید اهواز نواخته شد.

مجید ارشادی رئیس گروه توسعه بهداشت و ایمنی مدارس کشور پیام تبریک رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش را به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت کرد.

در این آیین مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه سرمایه‌های واقعی جامعه و کشور دانش‌آموزان هستند اظهار کرد: امسال بیش از 90 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در استان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

محمدی تقی‌زاده اضافه کرد: باید در آموزش و پرورش دانش‌آموزی را تربیت کنیم که رفتار آن بر رفتار جهانی تأثیرگذار باشد، این تربیت باید در رفتار تربیتی دانش‌آموزان جهان تأثیرگذار باشد.

وی در ادامه کسب هویت دینی و ملی را یکی از هدف‌های آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر جهت کسب این دو مورد حرکت کنیم می‌توانیم عمده فرمایشات مقام معظم رهبری در‌خصوص فرهنگ را در جامعه به خوبی تحقق بخشیم.

تقی‌زاده با بیان اینکه هیچ تغییر و تحولی در جامعه رخ نمی‌دهد مگر آنکه مدرسه آن سرزمین دچار تغییر شود گفت: جامعه باید به سمتی حرکت کند که آموزش و پرورش حرکت می‌کند چون آموزش و پرورش اساس نظام تعلیم و تربیت کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه دانش آموزان باید به شناخت، درک و فهم از واژه‌هایی همچون دوستی، محبت، همکاری، صداقت و وحدت برسند تصریح کرد: اگر آموزش و تعلیم به خوبی شکل بگیرد در سایر علوم همچون اقتصاد، صنعت کشور نیز پیشرفت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، همچنین در آیینی زنگ شکوفه‌ها و جوانه‌ها ویژه آغاز فعالیت دانش آموزان پایه اول دبستان و زنگ جوانه‌ها با حضور دانش آموزان و جمعی از مسئولان و خانواده‌ها در واحدهای آموزشی آبادان به صدا درآمد.

در این آیین که در دبستان کمال الملک آبادان برگزار شد، 4 هزار و 948 دانش آموز پایه اول دبستان این شهرستان آغاز سال تحصیلی خود را جشن گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار