اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
مدیرعامل شبکه تخصصی میراث فرهنگی،صنایع دستی
مجیدکیوانی گفت: شبکه تخصصی میراث فرهنگی وگردشگری خوزستان به دنبال آن است تا که یک روز ویژه را در استان به نام جشن برداشت میوه خرما برگزار نموده و در نهایت با پیگیری این شبکه یک روز را به همین نام را در تقویم ملی ثبت کنیم.
سرانجام پس از گذشت یک سال در نهایت درمهرماه ۱۳۹۴برای نخستین بار همکاری مشترک شبکه تخصصی فرهنگی وهنری و شبکه تخصصی میراث فرهنگی وگردشگری خوزستان و بانظارت امور فرهنگی واجتماعی استانداری خوزستان و دیگر نهادهای مرتبط جشنواره خرما و زندگی در نمایشگاه بین المللی (اهواز) خوزستان برگزار می شود.

مجیدکیوانی گفت: افتتاحیه این جشنواره در تاریخ ۱۳مهرماه ۹۴ با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بطور همزمان با نمایشگاه صنایع دستی در محل نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار میشود همچنین این جشنواره با مشارکت ۱۵ سازمان دولتی و مردم نهاد برای برگزاری خواهد شد.

کیوانی گفت: در جشنواره خرما و زندگی به ظرفیت و پتانسیل شهرستان های تولید کننده خرما در خوزستان اهمیت داده شده است تا دراین جشنواره استانی،ملی فرصتی برای معرفی توانمندی های خود به مردم ومسئولین داشته باشند، همانطور خوزستان به عنوان دومین تولید کننده خرمای کشور شناخته شده است باید مردم ومسئولین بیشتر به اهمیت این موضوع اگاه شوند.

مجیدکیوانی گفت: شبکه تخصصی میراث فرهنگی وگردشگری خوزستان به دنبال آن است تا که یک روز ویژه را در استان به نام جشن برداشت میوه خرما برگزار نموده و در نهایت با پیگیری این شبکه  یک روز را به همین نام را در تقویم ملی ثبت کنیم.

او گفت: هدف ما در این جشنواره معرفی محصولی است که با فرهنگ و تاریخ این مردم اشتراکات و تعاملات بسیاری دارد و در نهایت این محصول نادر خوزستان را ثبت ملی نماییم.

کیوانی در پایان از مدیریت شبکه تخصصی فرهنگی هنری جناب سعیدی و دیگر دوستان شبکه تخصصی میراث فرهنگی و تلاشهای چندین ماه جناب دکتر کریمی کیا معاون محترم اموراجتماعی وفرهنگی استانداری که بنیانگذار این طرح استانی بودند سپاس گزاری میکنم.

گفتنی است افتاحییه جشنواره خرما و زندگی از ساعت ۱۸:۰۰ در تاریخ ۱۲ مهرماه برگزار  و تا در روز ۱۶مهرماه در نمایشگاه های بین المللی خوزستان پذیرای علاقمندان خواهد بود 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
comment
0
0
comment روزی هم برای نیشکر قرار بدید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار