اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

كاپيتان تيم پرسپوليس، بامداد امروز به دليل ايست قلبي درگذشت.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هادي نوروزي، ساعت 4 بامداد امروز پنج شنبه نهم مهرماه 1394 به دلیل سکته قلبی به بیمارستان آتیه منتقل می‌شود. 


پس از رسیدن نوروزی به بیمارستان، تلاش پزشکان برای به هوش آوردن کاپیتان پرسپولیس بی‌نتیجه می‌ماند و وی به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم می‌کند. 

هادی نوروزی، مهاجم 30 ساله پرسپولیس بود که امسال به عنوان کاپیتان اول این تیم برای سرخپوشان به میدان می‌رفت. 

باشگاه خبرنگاران جوان این ضایعه را به خانواده آشنایان، دوستان و علاقه‌مندان هادی نوروزی و پرسپولیس تسلیت می‌گوید. 

درگذشت ناگهانی هادی نوروزی!
درگذشت ناگهانی هادی نوروزی!
درگذشت ناگهانی هادی نوروزی!
درگذشت ناگهانی هادی نوروزی!
درگذشت ناگهانی هادی نوروزی!
درگذشت ناگهانی هادی نوروزی!

نوروزی قبل از انتقال به بیمارستان فوت کرده بود
 مدیر بیمارستان آتیه گفت: هادی نوروزی قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود.
وی تصریح کرد: خانواده وی ساعت 5:01 با اورژانس تماس گرفته و نوروزی را ساعت 5:32 بدون نشانه های حیات به بیمارستان رساندند.
تیم پزشکی نوروزی را به پزشکی قانونی منتقل کرد تا دلیل اصلی فوت توسط آنها تایید شود،اما نظر ما این است که وی به دلیل مشکلات قلبی و عروقی فوت کرده است.

تسلیت کی روش به خانواده نوروزی

ملی پوشان تيم ملي بعد از شنيدن خبر فوت ناگهاني نوروزی ناراحت شدند .مربيان خارجي تيم ملی از ناراحتي بازيكنان متعجب شدند.

افشين پيرواني به نمايندگي از كي روش و ملي پوشان اين ضايعه دردناك را تلفني به خانواده نوروزي تسليت گفت.

افشارزاده طی پیامی فوت نابهنگام هادی نوروزی ،کاپیتان با اخلاق تیم پرسپولیس را تسلیت گفت 
بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: از شنیدن این خبر شوکه شدم و امیدوارم خدا به خانواده نوروزی صبر دهد .این ضایعه دردناک را به تمامی اعضای باشگاه بزرگ پرسپولیس، هواداران این تیم و خانواده نوروزی تسلیت میگویم و از خداوند منان برای تمامی بازماندگان و دوستداران مهاجم فقید پرسپولیس طلب صبر می کنم من و باشگاه استقلال هم در این غم بزرگ شریک هستیم.

امیر قلعه نویی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در صفحه اجتماعی خود گفت :تسلیت به جامعه فوتبالی کشور و هواداران باشگاه پرسپولیس. طلب صبر برای بازماندگان را دارم روحش شاد.

پیام تسلیت سازمان لیگ به مناسبت درگذشت هادی نوروزی

دراین پیام آمده است: درگذشت هادی نوروزی را به خانوده محترم نوروزی، جامعه ورزش، خانواه بزرگ فوتبال و باشگاه پرسپولیس تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات را خواستار و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم.

عابدزاده: به خانواده نوروزی تسلیت میگم
عالدزاده گفت: از طریق اینستاگرام و فضای مجازی متوجه شدم که هادی فوت کرده است،ابتدای امر تماس گرفتم با دوستان و زمانی که متوجه شدم شوکه شدم و همین جا به خانواده وی تسلیت می گویم.

درگذشت ناگهانی هادی نوروزی + تصاویر و فیلم
درگذشت ناگهانی هادی نوروزی + تصاویر و فیلم
درگذشت ناگهانی هادی نوروزی + تصاویر و فیلم
درگذشت ناگهانی هادی نوروزی + تصاویر و فیلم
درگذشت ناگهانی هادی نوروزی + تصاویر و فیلم

پیام تسلیت تیم فوتبال امید در پی درگذشت هادی نوروزی
بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید به شدت از خبر درگذشت هادی نوروزی ناراحت و غمگین هستند و فضای حزن آلودی بر تیم حاکم شده است.
اعضای تیم فوتبال امید با صدور پیامی ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ با خانواده مرحوم نوروزی ابراز همدردی کردند که متن این پیام به شرح زیر است:مرد با اخلاق فوتبال ایران و کاپیتان محجوب تیم فوتبال پرسپولیس، خبر پرواز ابدی تو به هیچ وجه باور کردنی نبود و کاروان تیم فوتبال امید را در حزن و اندوهی بزرگ فرو برد. 
ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم مرحوم نوروزی، جامعه فوتبال و باشگاه پرسپولیس از درگاه خداوند متعال برای هادی عزیز که دیگر در بین ما نیست طلب آمرزش و برای خانواده محترم او صبر جمیل مسئلت داریم.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت

در پیامی که به این مناسبت منتشر شده است آمده است : درگذشت کاپیتان با اخلاق ، محجوب و دوست داشتنی پرسپولیس ما را همچون جامعه ورزش و هواداران میلیونی پرسپولیس در شوک و بهت فرو برد این ضایعه درناک را به خانواده نوروزی هواداران فوتبال و هواداران متعصب پرسپولیس تسلیت می گوییم و از خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل خواستاریم.

علی دایی درگذشت کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت

علی دایی طی پیامی اعلام کرد: خبری بهت آور ،پنجشنبه تقویم ها را ویران کرد. کاپیتان نجیب پرسپولیس رفتنش هم مثل همه روزهای بودنش ساده و آرام بود. باورش سخت است ولی فوتبال مان در عزای یکی از بهترین هایش رخت سیاه برتن کرده است. برای تسلیت گویی جملات گنگ و بی معنا شده اند.در غم بازماندگان شریکم.


طالب لو: خدا به خانوادش صبر اعطا کند
وحید طالب لو گفت: هادی کاپیتان پرسپولیس بود و از پس وظیفه سنگینش برمی آمد.از خدا برای خانواده اش صبر طلب می کنم. دو را دور با او دوست بودم و این اتفاق برای نزدیکانش خیلی سخت است.

کاظمیان: برادر من هم همین طور فوت کرد
جواد کاظمیان گفت: هادی کاپیتان تیم بود. وی 30 سال بیشتر نداشت و ایست قلبی در این سن واقعا شوک آور است. برادر من هم به همین شکل فوت کرد و جا دارد به خانواده نوروزی تسلیت بگویم.

نورمحمدی: این اتفاق خیلی برای پرسپولیس سخت است
رضا نور محمدی گفت: این اتفاق خیلی برای پرسپولیس سخت است.فکر نمی کردم یک روز در این باره صحبت کنم،خانواده هادی امروز صبح به من زنگ زد و این خبر را داد.نمی دانیم چه کار باید انجام دهیم و شوک هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار