شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۲

شهردار شوشتر از درآمد 6.5 میلیارد ریالی این سازمان در 29 روز گذشته خبر داد و گفت: قطار درآمدزایی شهرداری شوشتر با سرعت در حرکت است.

آرش دُر در گفت‌وگو با فارس در شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر در کمتر از یک ماه گذشته با اجرای طرح تشویقی تخفیف در صدور پروانه ساختمانی توانست بیش از 6.5 میلیارد ریال درآمدزایی کند و رکوردی ثبت کند که در 60 سال اخیر شهرداری شوشتر بی سابقه است.

وی با تاکید بر رفع موانع ساخت و ساز خاطر نشان کرد: تا حد زیادی موانع در سطح شهر شوشتر برداشته شده و باید کوشید تا با تشویق مردم برای ساخت و ساز در شهر برای تغییر چهره شهر گام‌هایی اساسی برداریم.

دُر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در مدت زمان تعیین شده برای اجرای طرح تشویقی برای استفاده از این فرصت تلاش زیادی داشت، افزود: شهرداری شوشتر از فرصت‌ها استفاده کرد و توانست از مرز 6.5 میلیارد ریال درآمد در کمتر از یک ماه بگذرد.

شهردار شوشتر با اشاره به طرح تشویقی که پیش از این اجرا شده، گفت: در طرح تشویقی قبلی که اسفند ماه سال گذشته اجرا شد درآمدهای شهرداری شوشتر بیش از 130 درصد افزایش یافت و در سال‌جاری نیز افزایش درآمدها نسبت به دوره مشابه در سال گذشته بیش از 185 درصد افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش درآمدهای شهرداری در تلاش هستیم تا ساخت و ساز و پروژه‌های جدید در شهر افزایش یابد و میزان بدهی‌های معوق شهرداری نیز کمتر شود.

دُر تاکید کرد: در روزهای گذشته بدهی‌های شهرداری از سال‌های 84 پرداخت شد و در تلاش هستیم تا میزان تعهدات عملی نشده شهرداری در پرداخت حقوق معوق کارکنان کاهش یابد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار