اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ایذه از عدم خدمت‌رسانی و ناتوانی خود در عمل به وعده‌های خود از مردم معذرت‌خواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، حدود سه سال از آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر ایذه می‌گذرد، مردم این شهر با امید به رفع کاستی بر جای مانده از چند دوره گذشته این مجمع در شهرستان و ایجاد تحولات پس از جوان‌گرایی در شورا به انتخاب این افراد پرداختند.

مردم ایذه با توجه به اینکه این شهر از داشتن بسیاری نیازها و امکانات اولیه شهری در سطح پایین قرار دارند با روی آوردن به انتخاب این اعضای جوان که از نزدیک با بسیاری از شهرهای پیشرفته و پیشتاز کشور در ارائه خدمات آشنایی دارند، برای ایجاد شرایط جدید امیدوار شدند، اما کمبود اعتبارات به‌ مانند ادوار گذشته یکی از مشکلات اساسی اجرای برنامه‌های شهری توسط اعضای شورا و شهرداری شد.

در این میان با گذشت دو سال از فعالیت شورا در این شهر، وجود تفکرات و سلایق مختلف در میان این اعضا موجب پدید آمدن مشکلاتی شد که نهایت به ترک چند ماهه ساختمان شورای شهر توسط نیمی از منتخبان مردم شد.

عدم توجه به مصوبات و طرح‌های ارائه شده، نادیده گرفتن امور و تصمیمات شورایی و عدم به‌وجود آمدن هم‌دلی و همراهی بین اعضا و شهرداری دلیل اصلی دست کشیدن 6 تن از اعضای شورای اسلامی شهر ایذه برای مدت چند‌ماهه دانسته شد.

پس از 80 روز تعطیلی شورای شهر ایذه و با جلسات مکرر استانی و مسئولان ارشد شهرستان، بالاخره تمام اعضا برای پایان دادن به دل‌نگرانی‌ها و ایجاد یک‌دلی در حضور برخی از مسئولان شهرستان تشکیل جلسه دادند و امید برای فعالیت مجدد و رفع مشکلات مردم ایذه دوباره زنده شد.

پس از تشکیل این جلسه انتظار می‌رفت که این شورا فعالیت خود را با قدرت بیشتر نسبت به‌گذشته انجام دهد ولی در همان روزها با انتخابات جدید هیئت رئیسه، بازهم گلایه‌ها آغاز و به‌دلایل مختلف، فعالیت این نهاد به‌حالت سکون در آمد و تعطیل شد.

با این‌ وجود، مردم شهر ایذه همچنان در انتظار مشخص شدن فعالیت منتخبان خود در شورای شهر و پیگیری معضلات، مشکلات و ارائه راه‌کاری برای جذب سرمایه‌گذار، رونق بخش‌های مختلف و توسعه شهری خود هستند که اغلب بر اثر نبود اعتبارات، بضاعت مالی کم و عدم هم‌دلی شهرداری و شورای شهر به‌وجود آمده است.

*اعترافی به‌رنگ «اعتذار»

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایذه امروز با ارسال مطلبی به خبرگزاری فارس از عموم مردم شهرستان ایذه به‌دلیل عدم عمل به وعده‌های انتخاباتی خود و ناتوانی برای رفع مشکلات موجود در سطح شهر، معذرت خواهی کرده است.

هومان مرادی در این متن نوشت: از آنجایی که مقتضای مسئولیت، خدمت‌رسانی است نه سیاست بازی و لجاجت‌نوازی و... با عنایت به اینکه در طی دو سال گذشته به‌ عنوان عضو شورای اسلامی شهر ایذه نتوانستم خدمتی به‌سزا و شایسته شان و منزلت شما مردم گرامی به سامان برسانم، از محضر همه شهروندان ارجمند پوزش می‌طلبم.

امیدوارم که خداوند توفیقی دهد در ادامه مسیر عضویت و مسئولیت، با قدم‌های دردمندانه و قلم‌های مسئولانه پاسخ‌گوی مطالبات شما عزیزان باشم.
برچسب ها: شورای شهر ایذه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار