شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
خدادادی با بیان اینکه ایثارگری می تواند دستاورد خوب و مؤثری برای حل مشکلات جامعه باشد، افزود: آن مسائلی که می تواند بشریت را با مشکلات بسزایی روبرو کند، فقط با انجام وظیفه قابل حل نیست و فعالیت های ایثارگرانه می تواند به حل آنها کمک شایانی کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در آیین تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران بازنشسته این جمعیت گفت: قشر فهیم بازنشسته با کوله باری از تجربه، ما هستند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی از شهدای 8 سال دفاع مقدس با عنوان حافظان منافع ملی و مردم یاد کرد و گفت: شهداء عامل وحدت بخش جامعه امروز ما هستند و آسایش و امنیت امروز ما، حاصل جانبازی های شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

وی با درود به شهدای دفاع مقدس به عنوان کسانی که تمامیت ارضی و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، اظهار کرد: ایثارگران طلایه داران عشق و ایثارند و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند که ایثار بدون عشق معنا ندارد و عشق است که انسان را به ایثارگری وامی دارد.

وی با بیان اینکه ایثارگری می تواند دستاورد خوب و مؤثری برای حل مشکلات جامعه باشد، افزود: آن مسائلی که می تواند بشریت را با مشکلات بسزایی روبرو کند، فقط با انجام وظیفه قابل حل نیست و فعالیت های ایثارگرانه می تواند به حل آنها کمک شایانی کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تجلیل از ایثارگری امدادگران هلال احمر در دوران دفاع مقدس بیان کرد: بازنشستگان ایثارگر می توانند نقش مهم و بسزایی را در برنامه های راهبردی جمعیت هلال احمر با توجه به تجربیات فراوان سال های خدمت ایفا کنند.

دکتر خدادادی با بیان اینکه یکی از آسیب هایی که مجموعه های مردم نهاد را تهدید می کند، انقطاعی است که در نبود و گسست انسان های باتجربه بوجود می آید، تصریح کرد: در صورت وجود تسلسل و ارتباط تنگاتنگ میان انسان های باتجربه و جدید در تمامی مجموعه ها به ویژه سازمان های مردم نهاد، شاهد حرکت های موفق خواهیم بود که جمعیت هلال احمر نیز به عنوان یک سمن، می تواند از پتانسیل و تجربه بازنشستگان خود به خوبی بهره مند شود.

دکتر خدادادی در پایان این نشست صمیمانه، خواستار حفظ و رشد ارتباط مستمر و تنگاتنگ پیشکسوتان بازنشسته با جمعیت هلال احمر خوزستان در راستای نیل به اهداف سازمانی و ملی و همچنین حل سریع برخی از مشکلات این قشر فهیم و مجرب جامعه شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سید مجید نوری زاده ریس شورای شهرستان شوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
comment
0
0
comment باسلام ودعا خیر خدمت شما عزیزان ازدکترخدادادی

کمال تشکر به خاطر این برنامه ودعوت از پیشکسوتان واساتیدامدادونجات دردوران دفاع مقدس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار