شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: سازمان آتش نشانی اهواز تمهیدات ویژه ای برای حفظ ایمنی مراسم تاسوعا و عاشورا در اهواز در نظر گرفته است.

امیر نجفی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این سازمان امکانات،تجهیزات ونیروی انسانی خود را بسیج کرده است تا محیطی ایمن و بدور از خطر در مراسم سوگواری امام حسین (ع) در اهواز فراهم شود.

وی گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز برنامه های تدوین شده و پیشگیرانه خود را برای حفظ ایمنی مراسم عزاداری امام حسین (ع) را اجرا کرده است و پس از شناسایی نقاط حساس اهواز در برگزار مراسم عزاداری هفت دستگاه خودروی آتش نشانی سبک ونیمه سنگین وامداد و نجات را مستقر کرده کردند.

نجفی افزود: همچنین چهار تیم دو نفره موتور سوار مجهز در نقاط دارای حجم ترافیکی و پر تجمع از جمله ؛ حسینه ثارالله،بقعه متبرکه علی ابن مهزیار،مصلی نماز جمعه امام خمینی(ره)،میدان شهداء،خیابان حضرت امام خمینی(ره)،خیابان سلمان فارسی مستقر شده اند.

امیر نجفی در ادامه اظهار داشت: سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز از تاریخ 30 آبان ماه خودروهای مستقر خود در نقاط حساس سطح شهررا به 11دستگاه افزایش میدهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار