شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
طاهره عیدی زاده:
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با استقبال از حرکت فرهنگی سازمان مردم نهاد کانون آموزش شهروندی برای توسعه(کاشت) به دلیل اجرای پروژه فرهنگی نذر کتاب و توزیع رایگان کتاب در هیئت های عزاداری اهواز گفت: این حرکت فرهنگی که از طرف جوانان استان خوزستان شروع شد با استقبال مواجه شده و اتفاقا تاثیر بسیار مثبتی در ایجاددیک چهره مطلوب از استان در سراسر کشور داشته است .
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با استقبال از حرکت فرهنگی سازمان مردم نهاد کانون آموزش شهروندی برای توسعه(کاشت) به دلیل اجرای پروژه فرهنگی نذر  کتاب و توزیع  رایگان کتاب در هیئت های  عزاداری شهرستان اهواز گفت:  بحمدالله این حرکت فرهنگی که از طرف جوانان استان خوزستان شروع شد با استقبال مواجه شده و اتفاقا تاثیر بسیار مثبتی در ایجاددیک چهره مطلوب از استان در سراسر کشور داشته است .

 مسئول روابط عمومی حزب اسلامی کار بیان داشت:  این اقدام فرهنگی و نوآورانه در بسیاری از رسانه های کشوری انعکاس  داشته است.

 طاهره عیدی زاده گفت:  جهت حمایت از این حرکت فرهنگی بسیار زیبا و نو درخواست دارم دوستانی که در استان حضور دارند از این حرکت فرهنگی و قابل تقدیر  کانون آموزش شهروندی برای توسعه(کاشت) حمایت کنند، ضمن اینکه با توجه به زمان باقی مانده به  ماه های. محرم و صفر و ادامه اجرای سنت حسنه  نذری دادن مردم کشور، با حمایت از این حرکت چه بسا که افراد دیگری هم به این فکر بیفتند و  این حرکت مثبت رو تکرار کنند و پایه گذار یک اقدام مثبت در کشور بشوند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
Raziiii
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
comment
1
1
comment بسیااااار عالیییییی.واقعا کار جالبیه
comment
پیمان کریمیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
comment
1
1
comment دست مریزاد میگم به این دوستان بزرگوار، انشالله در پناه حق موفق باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار