شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
رئیس ارشاد اهواز خبر داد:
در این راستا طرح کتاب خانه های خانگی و کتاب بخوانیم و کتاب بنویسیم برای کودکان و نوجوانان ، بازدهی خیلی خوبی دارد.
رئیس اداره ی ارشاد اسلامی شهرستان اهواز گفت: چندین کمیته در حال اجرای طرح های اهواز پایتخت کتاب ایران است .

محمد جوروند در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: گسترش و استمرار نمایشگاه های کتاب در سطح استان خوزستان ،از برنامه هایی است که توسط مجموعه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می شود.
وی با اشاره به طرح اهواز پایتخت کتاب ایران ، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شده است ،بنا داریم فرهنگ استفاده از کتاب وتقویت و اشاعه ی فرهنگ کتابخوانی را در صدر برنامه هایمان قرار دهیم و در این راستا سلسله نشست ها یی در حوزه ی کتاب برگزار شده است و در چندین دوره ، از کتابهای نویسنده های بومی استان خوزستان رونمایی کرده ایم.

جوروند با اظهار اینکه خیلی از برنامه های اهواز پایتخت کتاب ایران تا کنون اجرایی شده است ، افزود: چندین کمیته در این خصوص تشکیل شده است و هر کمیته حوزه ی مورد نظر خود را پیگیری می کند . در این راستا طرح کتاب خانه های خانگی و کتاب بخوانیم و کتاب بنویسیم برای کودکان و نوجوانان ، بازدهی خیلی خوبی دارد.

رئیس اداره ی ارشاد اسلامی شهر اهواز بیان کرد:با توجه به انتخاب اهواز به عنوان پایتخت ایران ، علاقمندی مردم اهواز به حوزه ی کتاب در حال افزایش است که باید به صورت مستمر در این خصوص برنامه داشته باشیم.

وی برگزاری نمایشگاه های کتاب را یکی از برنامه های مورد نظر در این طرح دانست و گفت : علی رغم برگزاری نمایشگاه های متعدد در این خصوص ،هنوزهم نمایشگاه های کتاب با سطح مورد انتظار ما در راستای برآورده کردن سلایق مورد نظر مردم فاصله دارند .

رئیس اداره ی ارشاد اسلامی اهواز گفت : ما برای تعامل با تمامی ادارت به خصوص آموزش و پرورش که در حوزه ی فرهنگ و آموزش کار می کند، آمادگی کامل داریم و با انعقاد تفاهم نامه هایی می توانیم به همراه آموزش و پرورش در بحث های فرهنگی و به صورت خاص در حوزه ی کتاب تاثیر گذار باشیم .
 

برچسب ها: اهواز ، پایتخت ، کتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار