اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر از اجرای برنامه مکمل یاری با ویتامین D ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه با هدف کاهش شیوع کمبود این ویتامین در شوشتر خبر داد
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر از اجرای برنامه مکمل یاری با ویتامین D ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه با هدف کاهش شیوع کمبود این ویتامین در سال تحصیلی جاری در شوشتر خبر داد.

فریدون فرهادی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: این طرح با تامین مکمل ویتامین D توسط معاونت بهداشت و هماهنگی با اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت ارائه به کلیه مدارس دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه از مهرماه سال تحصیلی 95-94 آغار شده و به مدت 9 ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر مکمل ویتامینD در اختیار مدارس قرار داده شده و کلیه آموزش‌های لازم به مدیران، رابطین بهداشتی مدارس و نیروهای محیطی معاونت بهداشت ارائه و در کمیته بین‌بخشی مصوب شده است. آموزش‌های لازم نیز از طریق رابطین بهداشتی در مدارس در جلسات انجمن اولیا و مربیان به خانواده‌ها ارائه می‌شود تا از این طریق، خانواده‌ها نیز در جریان جزئیات اجرای طرح و لزوم اهمیت آن قرار گیرند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به اهمیت اجرای این طرح عنوان کرد: کلیه هماهنگی‌های درون‌بخشی و بین‌بخشی، در جهت اجرای هر چه بهتر این طرح بزرگ ملی انجام شده که قطعا آثار سودمند آن متوجه نسل آینده خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار