اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
حاجی زاده در جلسه ای که با حضور اعضای این هیات و برخی مدیران دستگاه های اجرایی در محل هیات بیماران خاص استان برگزار شد، گفت: پیشنهاد شده است جشنواره بزرگ غذا در اهواز بگزار و عایدات آن به بیماران خاص تعلق گیرد که ما هم از این برنامه استقبال کردیم .
کیامرث حاجی زاده رییس هیات ورزشی بیماران خاص استان خوزستان گفت: این هیات بمنظور  جذب کمک های مردمی برای بیماران خاص جشنواره خیریه غذای سنتی در جاده ساحلی اهواز برگزار می کند

به گزارش خبرنگار ما حاجی زاده در جلسه ای که با حضور اعضای این هیات و برخی مدیران دستگاه های اجرایی در محل هیات بیماران خاص استان برگزار شد، گفت: پیشنهاد شده است جشنواره بزرگ غذا در اهواز بگزار و عایدات  آن به بیماران خاص تعلق گیرد که ما هم از این برنامه استقبال کردیم .


در این نشست سه کمیته تبلیغات ، پشتیبانی و تهیه غذا و آشپزی تشکیل شد ومقرر گردید که این کمیته ها هر یک وظایف محوله خود رابرای برپایی این چشنواره بزرگ غذایی در اهواز پیگیری کنند.

گفتنی است فدراسیون ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا در دولت سازندگی در سطح کشور شروع بکار کرد. به گفته حاجی زاده این فدراسیون وزرشی تا قبل از دولت نهم در سطح رقابت های جهانی در رتبه 5 قرار داشت که در این دولت به رتبه 11 سقوط کرد.

وی علت عمده این امر را ادغام این فدراسیون وزرشی با فدراسیون ناشنوایان عنوان کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید با پیگیریهای وزیر ورزش، فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا مجدد احیا و به حالت اول برگشت و ما هم توانستیم هیات های استان ها را فعال کنیم . هیات ورزشی بیماران خاص استان خوزستان با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و کمک خیرین  و دوستان دوباره پا گرفته است .

حاجی زاده ادامه داد: هم اکنون در اغلب شهرستان های خوزستان هیات ورزشی بیماران خاص داریم و در این مدت موفق شدیم گروهی از ورزشکاران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی، دیابت ، ام اس و پیوند اعضا را در 6 گروه به مسابقات کشوری اعزام کنیم که مقام  نیز کسب نمودند.
وی هدف از این فعالیت های ورزشی را افزایش امید به زندگی ، باز توانی روحیه بیماران عنوان کرد و افزود: حدود 30 ورزشکار پیوند اعضا شناسایی شده و بطور مرتب برنامه ای برای توسعه ورزش قهرمانی آنان داریم.

حاجی زاده گفت: در مجموع 200 ورزشکار بیمار خاص در سطح استان خوزستان شناسایی کردیم که از این تعداد25 ورزشکار مدال آور هستند.

رییس هیات ورزشی بیماران خاص استان خوزستان افزود: با پیگیری ها و کمک هایی که شد توانستیم در مسابقات امسال آرژانتین رتبه  فدراسیون را از 11 به 6 برگردانیم و انشا الله در مسابقات بعدی جایگاه بهتری خواهیم داشت .

حاجی زاده ابراز امیدواری کرد که با کمک خیرین و اداره کل ورزش و جوانان بتوانیم جایگاه ورزشی این هیات را در سطح مسابقات داخلی و بین المللی  ارتقا ببخشیم.

وی وضعیت اعتباری این هیات را نامطلوب خواند وگفت: انشا الله ورزشکاران مدال آور هیات ورزشی بیماران خاص استان خوزستان با کمک خیرین ، دوستان و دستگاه های اجرایی بتواند افتخارات بیشتری در عرصه های ورزشی برای استان به ارمغان آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار