شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
سیدشریف حسینی
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم نیروهای بومی منطقه خوزستان اخراج و غیربومی‌ها جایگزین آنها شوند.
سید شریف حسینی با اشاره به اخراج ۱۵۰ نیروی مجتمع نفت منصوری اهواز اظهار داشت: به‌طور حتم در این زمینه پیگیر خواهم بود و در همین راستا نیز به همراه جمعی از نمایندگان با وزیر نفت در سفری که در چند روز گذشته به اهواز داشتند، صحبت‌های لازم را انجام دادیم.

وی افزود: ما به‌عنوان نمایندگان مردم اجازه نخواهیم داد تا نیروهای بومی را برای جایگزینی نیروهای غیربومی اخراج کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بحث بنزین یورو۴ تصریح کرد: با توجه به وابستگی و پس از آن مشکلاتی که کشور ما در زمینه ورود بنزین از خارج وجود داشت، بحث تولید بنزین یورو ۴ و گازوییل استاندارد در دستور کار دولت قرار گرفت.

حسینی افزود: به همین منظور برخی کارخانه‌ها با همکاری شرکت‌های خصوصی و دولتی و همچنین بهره‌گیری از دانش برخی شرکت‌های کشور ترکیه که دارای سابقه فراوانی هم در این زمینه بودند، اقدام به تولید بنزین یورو ۴ کردند.

وی اظهار کرد: در خوزستان نیز روند اجرایی یکی از پروژه‌های موجود در این بخش دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و البته وزارت نفت نیز در راستای قطع وابستگی کشور در این زمینه، برنامه‌ریزی‌های در یک چارچوب کاملاً مشخص داشته است.

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: استفاده از سوخت و خودروهای استاندارد یكی از مباحث بسیار مهمی است كه در مجلس مطرح می‌شود زیرا درصورتی‌که خودروها در كشور از استانداردهای لازم برخوردار نباشند حتی در صورت استفاده از سوخت استاندارد نیز شاهد تغییر به‌ويژه در زمینه كاهش آلودگی‌های سوختی نخواهیم بود.

وي اظهار اميدواري كرد: در آینده پیشرفت سریع و محسوس‌تری در زمینه استانداردسازي خودروها داشته باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
comment
0
0
comment آلودگی فولاد خوزستان زیاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار