اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
رئیس پلیس آگاهی خوزستان:
رئیس پلیس آگاهی خوزستان به تمام مردم این استان توصیه کرد مراقب کلاهبرداران سفرهای زیارتی باشند.
 رئیس پلیس آگاهی خوزستان به تمام مردم این استان توصیه کرد مراقب کلاهبرداران سفرهای زیارتی باشند.

سرهنگ علی حاتمی اظهار کرد: به دنبال شکایاتی مبنی بر سوءاستفاده افراد کلاهبردار و شیاد از شهروندان با عنوان برنده شدن در سفرهای زیارتی عتبات عالیات موضوع برای شناسایی کلاهبرداران و دستگیری آنها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ایام ماه محرم، کلاهبرداران پس از تماس تلفنی با شهروندان و یا پیامک به آنان اعلام می‌کنند که شما در مسابقه رادیو معارف و یا سایر مسابقات مذهبی برنده هزینه سفر زیارتی به عتبات عالیات شده‌اید و لازم است تا به یکی از باجه‌های خودپرداز مراجعه و با انجام عملیات بانکی جایزه خود را دریافت کنید.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان تصریح کرد: متأسفانه این افراد با به کارگیری الفاظ و ادبیات مذهبی در مکالمات خود موجب جلب اعتماد مخاطبان شده و در نهایت با یک سری عملیات که از طریق خودپرداز و توسط افراد مالباخته با دستور فرد کلاهبردار انجام می‌شود، از این طریق اقدام به برداشت کل موجودی حساب طرف مقابل می‌کنند.

حاتمی با هشدار به شهروندان از آنها خواست هیچ‌وقت به تماس و یا پیامک‌هایی با مضمون برنده شدن سفرهای زیارتی عتبات عالیات توجه نکنند چون کلاهبرداران قصد فریب آنها را دارند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هر نوع مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا با مراجعه حضوری به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان خوزستان اطلاع دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار