اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
پس از اقدام شرکت فولاد اکسین خوزستان برای حضور در فهرست منابع مشترک پتروشیمی ها در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، هیئتی از ارزیابان مجرب آن شرکت جهت ارزیابی های میدانی به بازدید از فرآیند تولید ، آزمایشگاه کنترل کیفیت ، و عملیات حرارتی پرداختند.
در راستای توسعه بازارهای فروش ورقهای عریض در صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی، شرکت فولاد اکسین اقدام به ثبت مدارک و مستندات مورد نیاز  جهت حضور در فهرست منابع مشترک پتروشیمی ها در شرکت ملی صنایع پتروشیمی نمود.
پس از بررسی های مقدماتی هیئتی از ارزیابان مجرب آن شرکت جهت ارزیابی های میدانی به بازدید از فرآیند تولید ، آزمایشگاه کنترل کیفیت ، و عملیات حرارتی پرداختند.
مهندس محمدی از مدیریت طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران پس از دریافت مستندات و بازدید از خط تولید کارخانه با ابراز رضایت از توانایی ،قابلیت و اطلاعات فنی-تخصصی-تولیدی هر یک از بخش های کارخانه گفت: "با بررسی دقیق متخصصین شرکت ملی صنایع  پتروشیمی و تایید کمیته مکانیک ، فولاد اکسین خوزستان به عنوان اولین تولید کننده داخلی ورق های فولادی در وندورلیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار خواهد گرفت"
از جمله مزایای این وندورلیست می توان به استفاده بیش از 100 مجتمع و طرح های در دست اقدام شرکت ملی صنایع ایران پتروشیمی اشاره کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار