اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
قائم مقام معاون درمان دانشگاه: با پیگیری ها و نظارت مستمر مسئولین دانشگاه، روند احداث کلینیک ویژه اطفال بیمارستان ابوذر طبق برنامه زمانبندی در حال پیشرفت است

دکتر رمضان احدی قائم مقام معاون درمان به همراه دکتر عبدالعزیز فقهی سرپرست مدیریت نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از روند احداث ساختمان جدید کلینیک ویژه اطفال بیمارستان ابوذر بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید دکتر احدی گفت: این کلینیک با نظارت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و توسط بنیاد مستضعفان در حال احداث می باشد که با پیگیری ها و نظارت مستمر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، کار ساخت این کلینیک در بخشهای مختلف آغاز و طبق برنامه زمانبندی در حال پیشرفت است.

احدی اظهار امیدواری نمود: این پروژه باید در مدت 18 ماه ساخته شود که امیدواریم با پیگیری های دفتر فنی دانشگاه و بنیاد مستضعفین در زمان مقرر به پایان برسد.

گفتنی است در حال حاضر خدمت رسانی به بیماران در ساختمان فعلی بیمارستان ابوذر در حال انجام است که با افتتاح این پروژه روند خدمت رسانی به بیماران با کیفیت و سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار