شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
بختیار
بختیار که به روزهای اوج خود بازگشته به روز های پایانی سربازی اش نزدیک می شود و این قضیه باعث به وجود آمدن حواشی ای برایش شده که این بازیکن در این مصاحبه روی تمامی حواشی خط قرمز می کشد!
بختیار که به روزهای اوج خود بازگشته به روز های پایانی سربازی اش نزدیک می شود و این قضیه باعث به وجود آمدن حواشی ای برایش شده که این بازیکن در این مصاحبه روی تمامی حواشی خط قرمز می کشد!

*امروز اولین جلسه تمرینی تان بعد از چند روز استراحت بود چطور گذشت؟

از آنجایی که امروز هوا خیلی سرد بود و‌ باران شدیدی می آمد ما در سالن تمرین کردیم و اتفاقا تمرین با نشاطی هم بود.

*علاوه بر استقلالی ها که شنیده می شود دنبالت هستند شنیده شده در لیست برانکو نیز هستی و مورد توجه بودن یک بازیکن از سمت سرخابی های پایتخت اتفاق بسیار خوبی است این موضوع برایت جالب نیست؟

من واقعا از این دو باشگاه تشکر می کنم، درضمن از مسوولان و هواداران استقلال بابت پیگیری هایشان در یکی،دو سال اخیر ممنونم ولی من فعلا بازیکن تراکتور هستم و تمرکزم روی این تیم است تا بتوانم مثمرثمر باشم،در این دوسال زجر های زیادی کشیدم و دردسر هایی برایم پیش آمد از مردم و‌رسانه ها خواهش می کنم کمکم کنند نه اینکه برایم حاشیه درست کنند.

*ذوالفقاری سرپرست تراکتور گفته بختیار بعد از اتمام خدمتش حق انتخاب دارد نظری در این مورد داری؟

از ایوب آقا ممنونم،او کاملا منطقی و حرفه ای صحبت کرده هر اتفاقی که قرار باشد میافتد و هرچه قسمت هرکس باشد همان می شود. تا زمانی که در تبریز هستم با جان و دل برای تیمم و هواداران کار می کنم.

*باتوجه به اینکه رضایت نامه ات را از فولاد گرفته ای بحثت از سایر سرباز ها که باید به تیم خود برگردند جداست و‌تو بازیکن آزاد هستی درست است؟

بله من رضایت نامه ام را گرفته ام و همان اول آن را تحویل آقای شهبازی دادم و برگه خروج از استانم را نیز گرفته ام و بازیکن آزاد محسوب می شوم.



*برویم سراغ آماری که از خود برجای گذاشته ای،۳ گل زدی و ۳ پاس گل دادی و این عملکرد بسیار خوبی است نظرت را بگو

در ۴،۵ هفته ابتدایی لیگ به صورت بازیکن فیکس به میدان نمی رفتم خدا را شکر در ادامه توانستم در ارنج قرار بگیرم آمارم می تواتست بهتر از این ها شود ولی یکسری دلایل همانند بدشانسی یا بازی نکردن در ابتدای فصل مانع شد مثلا در بازی با صبا هرچه زدم به در بسته خورد توپ هایم  به مدافعانشان برخورد می کرد و تبدیل به گل نمی شد من پاس گل دادن را دوست دارم اما دلم می خواهد بیشتر نزدیک به دروازه باشم و گلزنی کنم منتهی اینجا کمی عقب تر بازی می کنم سیستم تیم به این شکل است و من هم اعتراضی ندارم خدا را شکر تیم هم دارد خوب نتیجه می گیرد ولی در کل برای گل زدن اشتیاق زیادی دارم.

*قرار بود تغییراتی در فولاد انجام شود ولی احتمالا این قضیه منتفی شده است

به هرحال در این چند روزه حرف از رفتن احتمالی آقای اسکوچیچ شنیده می شد ولی دقیقا معلوم نیست چه اتفاقی قرار است در ادامه رخ بدهد هرچه که هست برای ایشان و فولاد آرزوی موفقیت دارم.

*همه شاهدند که تو در این چندساله خیلی از پیشنهاد هایت را برای خدمت به فولاد رد کردی ولی شرایط به گونه ای پیش رفت که به دلیل موضوع سربازی از این تیم جدا شدی ممکن است روزی به فولاد برگردی؟

در رابطه با فولاد بگویم من بحثم سر خودم نبود و مثل روز برایم روشن بود و می دانستم فولاد به این روز میافتد من در آن سال ها جزو اولین یا دومین نفر از باریکنانی بودم که رقم قراردادم سنگین بود اما دریافتی ای نداشتم و یک ریال هم نگرفتم زمانی که می خواستم رضایت نامه ام را بگیرم بحث پول عمل من را پیش کشیدند و متاسفانه خیلی از اتفاقات افتاد ولی مردم این ها را نمی دانند اما من همیشه می گویم از هواداران فولاد ممنونم خیلی از آدم ها کوتاهی کردند و فولاد از لحاظ روحی روانی نابود شد خیلی از آدم ها می توانستند کمک کنند تا فولاد به آن روز نیافتد ولی یکسری افراد آمدند و الان هم حاصلش این شده که تیم پانزدهم جدول است  فولاد به من همه چیز داد و انصافا من نیز برای این تیم زحمت کشیدم با فولاد به همه چیز رسیدم حتی قرار بود از طریق این تیم لژیونر شوم و پیشنهاد از آلمان برایم آمد اما در همان حین بحث سربازی و‌مصدومیتم پیش آمد شرایط فوتبالی و زندگی ام الان به گونه ای است که فعلا نمی توانم به جمع سرخ پوشان اهواز برگردم ولی این احتمال دارد روزی به اهواز و تیم فولاد برگردم.

*راستی تو با تراکتورسازی قرارداد امضا کرده ای؟

من اول فصل که به تراکتور آمدم همه چیز را به آقای عباسی گفتم و او در جریان کارهای من است همان موقع گفتم با من قرار داد ببندید اما ایشان گفت امکان پذیر نیست.

*راجع به تونی چه صحبتی داری؟

از تونی تشکر می کنم،او در بازگشت من به فوتبال و روزهای اوجم کمکم کرد انشاالله تا زمانی که اینجا هستم بتوانم بیش از پیش به این تیم کمک کنم.

*درآخر به تیم ملی بپردازیم این دوری به دلیل مشکلی که سرباز ها با آن مواجه هستند تو را اذیت نمی کند ؟

بارها گفته ام الان هم می گویم دلتنگ تیم ملی هستم و از اینکه در جمعشان نیستم ناراحت هستم انشاالله که مشکل سرباز ها حل شود و بتوانیم به تیم ملی برگردیم.

برچسب ها: شایعات ، پایان ، داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار