شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۱

نامزد ریاست کمیسیون انرژی مجلس نهم با بیان اینکه دستور کار اصلی کمیسیون انرژی توسعه میادین مشترک نفت و گاز باید باشد، درباره کاندیدا شدنش برای ریاست کمیسیون، گفت: خوزستانی‌ها به اجماع می‌رسند و از میان بنده و آقای سودانی یک گزینه معرفی می‌شود.

محمدسعید انصاری در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره ریاست کمیسیون انرژی مجلس نهم و اینکه آیا او از نمایندگان خوزستانی نامزد ریاست خواهد شد یا خیر،افزود: در حال حاضر دو یا سه گزینه از نمایندگان خوزستانی برای ریاست مطرح است که دوستان بیشتر نام بنده و آقای سودانی را مطرح می‌کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه نمایندگان خوزستانی قصد دارند به اجماع برسند و یک گزینه را برای ریاست کمیسیون انرژی معرفی کنند، اظهارداشت: تا چند روز آینده نامزد قطعی ریاست کمیسیون انرژی از خوزستانی‌های مجلس مشخص می‌شود.

وی درباره اولویت کاری کمیسیون انرژی و مهم‌‍ترین دستور کار این کمیسیون، گفت: دستور کار اصلی کمیسیون انرژی باید توسعه میادین مشترک نفت و گاز باشد چراکه هیچ مسئله‌ای به اندازه میادین مشترک فوریت و ضرورت ندارد.

انصاری با اشاره به فعالیت‌های همسایگان ایران در میادین مشترک، یادآور شد: کشورهایی مثل قطر و امارات با سرمایه‌گذاری‌های هزاران میلیاردی در حال افزایش برداشت‌های خود هستند.

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: در شرایط کنونی سرمایه‌گذاری‌ها برای میادین اختصاصی باید  به بعد و سرمایه‌گذاری‌‌ها برای میادین مشترک باید در فوریت باشد.

انصاری با یادآوری تصویب سهم ۱۸ درصدی میادین مشترک از صندوق توسعه ملی در قانون بودجه ۹۱، افزود: اگر بنده به عنوان رئیس در خدمت نمایندگان عضو کمیسیون بودم، مسئله تخصیص به موقع اعتبارات به میادین مشترک را به طور جدی پیگیری می‌کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار