شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۹

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم با اشاره به وضعیت بد آب شرب در آبادان، هشدار داد: در صورتی که وزارت نیرو برای قطع برق و وضعیت بد آب شرب در منطقه چاره‌ای نکند این شهر در تابستان با بحران مواجه می‌شود.

محمد سعید انصاری در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان این‌که هر اندازه درباره مشکلات آبادان صحبت شود باز کم است، گفت: آبادان قبل از جنگ یکی از بهترین‌ شهرهای کشور بود اما در حال حاضر شرایط خوبی ندارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که آبادان از نظر برق و آب وضعیت بدی دارد، تصریح کرد: وزارت نیرو قطعاً باید برای مشکل آب آشامیدنی این شهر چاره‌ای بیاندیشد.

وی ضمن هشدار از وضعیت بد امکانات در آبادان اظهار داشت: بدون شک از نظر تأمین آب شرب ونوسانات برق در تابستان با بحران شدید مواجه خواهیم بود.

انصاری مقصر این وضعیت را دولت‌های قبلی و فعلی دانست و افزود: در حال حاضر برق تعداد زیادی از روستاهای منطقه به طور مرتب قطع می‌‌‌‌شود و باعث دردسر مردم شده است.

وی همچنین ضمن یادآوری رودخانه‌های بهمن شیر، اروند رود همچنین کارون و شط العرب در تأمین آب منطقه، گفت: تأمین آب شرب منطقه با مشکلاتی مواجه است و وضعیت رضایت‌کننده‌ای وجود ندارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: شبکه داخلی برق و آب شهر پوسیده است و متعلق به زمان دارسی است.

انصاری در ادامه از مسئولان وزارت نیرو خواست تا هرچه سریعتر فکری برای آب و برق آبادان کنند تا بیش از این موجبات نارضایتی مردم این شهر را فراهم نکنند.

وی ضمن انتقاد از وضعیت فاضلاب آبادان مطرح کرد: سیستم فاضلاب آبادان نیز قدیمی و فرسوده است و تنها بخشی از آن بازسازی شده است ضمن این‌که مجری آب و فاضلاب نیز باید هر چه سریعتر تغییرکند.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان این مطلب که در صورت تداوم شرایط موجود تا ۵۰ سال آینده نیز مشکلات آبادان حل نخواهد شد: گفت: لازم است در پروژه‌های مهم از مدیران بومی منطقه استفاده شود تا از طولانی شدن فرآیند اجرایی آن جلوگیری شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار