شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
سرمربی استقلال تهران
امید دارم بتوانیم با کسب سه امتیاز در اهواز، صدرنشینی خود را ادامه داده و با روحیه‌ای بهتر، به دیدارهای آینده فکر کنیم.
 پرویز مظلومی در گفتگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم در آستانه دیدار با فولاد خوزستان، گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و در طول هفته بازیکنان تمرینات خوبی را انجام داده و از آمادگی بالایی برخوردارند.

وی تاکید کرد: ضمن احترام به تیم فولاد و کادر فنی این تیم ما برای کسب سه امتیاز به اهواز خواهیم رفت و امیدوارم با دست پُر به تهران بازگردیم. شناخت خوبی از فولاد داریم و با توجه به اینکه 20 روز پیش هم با این تیم بازی کرده‌ایم، به دنبال کسب پیروزی هستیم.

مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: امید دارم بتوانیم با کسب سه امتیاز در اهواز، صدرنشینی خود را ادامه داده و با روحیه‌ای بهتر، به دیدارهای آینده فکر کنیم.

وی در ادامه افزود: جا دارد از آقایان بهرام امیری و علی نظری تشکر ویژه‌ای داشته باشم. این دو در فصل نقل و انتقالات زحمات بسیاری کشیده و حرفه‌ای عمل کردند و بازیکنان خیلی خوبی را نیز به استقلال آوردند که عملکرد بازیکنان نشان دهنده زحمات زیادی است که این دو برای موفقیت استقلال کشیده‌اند.

مظلومی ضمن تشکر از کادر پزشکی تیم استقلال نیز افزود: باید قدردانی ویژه‌ای هم از کادر پزشکی داشته باشم. کادر پزشکی ما با مدیریت دکتر نوروزی و حضور دکتر ستوده و آقای رضایی و مهریزی بسیار فعال بوده و در این مدت بازیکنان آسیب‌دیده را خیلی سریع، پس از بهبودی کامل به جمع دیگر بازیکنان برگردانده است.

سرمربی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران استقلال در دیدار روز جمعه ما را تنها نگذاشته و برای حمایت از ما در ورزشگاه غدیر اهواز حضور داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار