اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸
الهه موالی زاده مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان که چندی پیش جهت شرکت در انتخابات مجلس از سمت امور بانوان استانداری خوزستان استعفا داده بود در گفتگو با خبرنگار ما از انصراف جهت شرکت در انتخابات خبر داد .

به گزارش رهیاب به نقل از اهوازنوین؛الهه موالی زاده مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان که چندی پیش جهت شرکت در انتخابات مجلس از سمت امور بانوان استانداری خوزستان استعفا داده بود در گفتگو با خبرنگار ما از انصراف  جهت شرکت در انتخابات خبر داد .

موالی زاده با تاکید بر انصراف از کاندیداتوری انتخابات مجلس تصریح کرد : بنده جهت شرکت در انتخابات استعفا داده بودم، اما اکنون برنامه ای دیگر جهت آینده دارم ، در حال حاضر طرحی بنام طرح توانمد سازی زنان در دست اجرا دارم و با توجه به اولویت اجرای این طرح از شرکت در انتخابات منصرف شدم و ترجیح میدم این طرح را انجام بدهم تا بروم مجلس .

وی افزود : توانمند سازی زنان در تمام کشور مطرح شده است اما تا کنون وارد ساز و کار اجرایی نشده، این یک طرح بسیار جامع و سازو کارش تعریف شده است و ما فاز اول طرح را در خرمشهر و آبادان به صورت پایلوت انجام داده ایم و امیدواریم بتوانیم این طرح را در تمام استان اجرا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی به بازگشت به امور بانوان استانداری خوزستان دارد، گفت : بازگشت بنده به سمت امور کل بانوان بستگی به نظر آقای استاندار دارد که این مساله را چطور بخواهد ارزیابی کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
comment
0
1
comment با سلام.
متنها ویراستاری شوند چندین غلط املایی وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار