اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
به گزارش شوشان و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان مهرداد سروش مشاور مدیرعامل و سرپرست معاونت مالی و امورپشتیبانی و کیوان خورسند معاون منابع انسانی وجمعی از همکاران شرکت برق منطقه ای خوزستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از مرکز اطلاع رسانی وکتابخانه این شرکت بازدید و بر گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین کارکنان تاکید کردند

در این بازدید منصور شرف الدین سرپرست مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه تخصصی برق این شرکت در خصوص مهمترین فعالیت ها و خدمات قابل ارایه به اعضا کتابخانه توضیحاتی بیان نمود.

وی دراین بازدید گفت: نصب و راه اندازی سیستم پیام کوتاه جهت اطلاع اعضا از منابع و مدارک امانتی و تاخیری، نصب و راه اندازی سیستم گفتگوی همزمان متنی کاربران با کتابدار، تمدید اشتراک دیجیتالی بانک جامع نشریات کشور MAGIRAN و نصب نمونه جدید برنامه کتابخانه DIGILIB  از مهمترین فعالیت های انجام شده در حوزه کتابخانه و کتابداری در این شرکت هستند.

شرف الدین افزود: اضافه نمودن 300 عنوان کتاب تخصصی به مخزن، اضافه کردن منابع دیجیتال به منابع موجود کتابخانه ، بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، انجام نظرسنجی های دوره ای جهت سنجش میزان رضایتمندی و نصب نمونه جدید پورتال کتابخانه نیزاز برنامه های این مرکزدر سال 94  هستند.

وی در ادامه به تعداد کتاب های کتابخانه تخصصی این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد کتاب های موجود در کتابخانه 4804 عنوان هستند که از این تعداد 4518 عنوان فارسی و 286عنوان نیز انگلیسی می باشند.

شرف الدین اضافه کرد : مجموع نسخه های کتاب های موجود در کتابخانه نیز 8664 جلد هستند که از این تعداد 8219 جلد فارسی و 325 جلد کتاب های انگلیسی  و 120 جلد نیز شامل دستورالعمل های استاندارد هستند .گفتنی است  با توجه به جایگاه و اهمیت کتاب و کتابخوانی برنامه هایی از قبیل ارسال پیامک به همکاران، بازدید مسوولان شرکت از مرکزاطلاع رسانی وکتابخانه ، مسابقه پیامکی واهدا کتاب بعنوان هدیه به برندگان و نمایش پیام گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی از طریق نمایشگر رایانه توسط روابط عمومی و معاونت منابع انسانی درحال اجرا می باشد ، است. شایان ذکر است مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه تخصصی برق زیر مجموعه معاونت منابع انسانی در شرکت برق منطقه ای خوزستان می باشد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
انتشارات ناقوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
comment
0
0
comment باسلام
احتراما اينجانب سيدجلال تجملي محدث مدير مسئول انتشارات ناقوس شمارا به بازديد از غرفه انتشارات ناقوس
باجديدترين عناوين کتاب کامپيوتر دعوت مينمائيم وعده ديدار ما با شما بيست ونهمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران
اريبهشت 95درصورت خريد کتاب با ايميل اين انتشارات
naghoospub@gmail.com
آدرس وشماره تلفن را درج کرده تا نسبت به ارسال کاتالوگ اقدام شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار