اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
شهردار چذابه
خدمات رسانی و پذیرایی به زائران اربعین حسینی توسط 105 موکب مردمی به صورت خودجوش انجام می شود.
اهواز - ایرنا - شهردار چذابه گفت: 90 درصد کار پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه توسط مردم و هیات های عزاداری انجام می شود.

محمد صفری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مرز چذابه اظهار کرد: خدمات رسانی و پذیرایی به زائران اربعین حسینی توسط 105 موکب مردمی به طول یک و نیم کیلومتر در اطراف مرز چذابه به صورت خودجوش انجام می شود.

وی ادامه داد: دستگاههای اجرایی و سازمان های خدمات رسانی در مرز چذابه، کار ساماندهی زیرساخت ها را انجام میدهند ولی نقش مشارکت های مردمی بسیار برجسته و پررنگ است.

صفری با اشاره به اینکه امسال با تدبیر استاندار خوزستان و هدایت علمای این استان به ویژه آیت الله موسوی جزایری، ستاد اربعین حسینی با هدف خدمت رسانی مطلوب تر به زائران اربعین حسینی کار خود را آغاز کرده است افزود: با هماهنگی و تعامل بیشتر مردم و دستگاهها، سطح خدمات رسانی به زائران مطلوب تر و منسجم تر شده است.

شهردار چذابه تصریح کرد: زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، جاده و امکانات لازم در پایانه مرزی چذابه فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی با اشاره به روند کند صدور روادید در سوسنگرد و اهواز ابراز امیدواری کرد: در روزهای آینده با تهیه تجهیزات جدید، روند صدور روادید سرعت پیدا کند.
شهردار چذابه که معاون شهردار اهواز است هفته گذشته از سوی استاندار خوزستان به این سمت منصوب شد.
حرکت کاروان های اربعین حسینی از هفته گذشته به تدریج از مرزهای چذابه و شلمچه آغاز شده و تا کنون حدود 60 هزار زائر از مرز چذابه به نجف اشرف و کربلای معلی مشرف شدند.
پیش بینی شده دو میلیون زائر از مرزهای چذابه و شلمچه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلا شوند.
مرز بین المللی چذابه و مرز شلمچه دو کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کتابدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
comment
0
0
comment سلام وتبریک بخاطر شهردار شهر معنوی چذابه چقدر هم بهت میاااااااااااااااااادموفق باشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار