شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
فرمانده هنگ مرزی:
تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز شلمچه و در مجموع ۴۵۰ هزار نفر از کل مرزهای ایران با عراق، عبور کرده‌اند.
فرمانده هنگ مرزی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون ۴۵۰ هزار نفر از طریق مرزهای ایران برای شرکت در مراسم اربعین، وارد خاک عراق شده‌اند.

سردار قاسم رضایی پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران به بازدید از مرز شلمچه در خاک عراق اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با کشور عراق، هیچ‌گونه مشکلی در آن سوی مرز وجود نداشته به جز تجمعی که پیش از سوار شدن به اتوبوس‌ها بر اثر جاماندن برخی اعضای کاروان‌ها ایجاد شده بود.

وی همچنین از انجام هماهنگی‌های لازم برای بازگشت زائران خبر داد و اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده، تمهیدات لازم برای بازگشت زوار به کشور فراهم شده است.

فرمانده هنگ مرزی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با هماهنگی‌ها و مدیریت انجام شده، امسال تردد تسهیل شده و هیچ‌گونه خللی در آن سوی مرز‌ها وجود ندارد.

سردار رضایی از گذر ۱۰۰ هزار نفر از مرز شلمچه خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز شلمچه و در مجموع ۴۵۰ هزار نفر از کل مرزهای ایران با عراق، عبور کرده‌اند.

وی با تأکید بر امینت حاکم بر مرزهای کشور عنوان کرد: پیش‌بینی‌های لازم در راستای تأمین امنیت پیش از آغاز مراسم اربعین انجام شده و تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است.

فرمانده هنگ مرزی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان مراسم اربعین، شاهد مشکل خاصی نباشیم و زائران به‌سلامت در مانور اربعین شرکت کرده و به میهن بازگردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار