اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
قائم ‌مقام دانشکده علوم پزشکی شوشتر از افزایش پذیرش دانشجویان در رشته پرستاری در قالب طرح تحول نظام آموزش پزشکی خبرداد

قائم‌ مقام دانشکده علوم پزشکی شوشتر با تشریح تغییرات و پیشرفت‌های این دانشکده در طول پنج سال از زمان تأسیس آن، از افزایش پذیرش دانشجویان در رشته پرستاری در قالب طرح تحول نظام آموزش پزشکی خبرداد.
 
دکتر امیرهوشنگ باورصاد با اشاره به تغییرات ایجادشده در این دانشکده، بیان کرد: تغییرات بیشتر در راستای اهداف کمّی بوده به طوری که تعداد رشته‌ها و دانشجویان نسبت به گذشته افزایش یافته است؛ در نخستین سال راه‌اندازی دانشکده تنها در رشته اتاق عمل دانشجو پذیرش می‌شد اما اکنون 6 رشته در دانشکده فعال است.
 
وی با بیان این‌که در حال حاضر رشته‌های اتاق عمل، پرستاری، مامایی، تغذیه، بهداشت و فوریت‌های پزشکی در دانشکده وجود دارد، افزود: بر اساس طرح تحول نظام آموزش، از میان رشته‌های دانشکده، محتوای آموزشی رشته مامایی و پرستاری بیشترین تغییرات را خواهد داشت؛ همچنین بیشترین تغییرات کمیتی در رشته پرستاری ایجاد می‌شود و تعداد دانشجویان این رشته افزایش خواهد یافت.
 
معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی شوشتر با تصریح بر این‌که به دنبال ارتقای کیفیت در آموزش هستیم، گفت: با تمهیدات انجام‌شده در حال حاضر از توان علمی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در دانشکده استفاده می‌شود.
 
باورصاد اظهارکرد: دانشکده علوم پزشکی در یک سال گذشته در زمینه پژوهشی نیز  پیشرفت خوبی داشت؛ امسال حوزه مدیریت پژوهشی در دانشکده تعریف شده که پیش از این وجود نداشت. همچنین فعالیت‌های پژوهشی نسبت به پنج سال گذشته رشد داشته و تعداد مقالات علمی پنج برابر شده و حضور دانشجویان در جشنواره‌ها و مسابقات علمی نیز افزایش یافته است.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین تلاش شد که فعالیت‌های آموزشی منظم‌تر شود به همین جهت ساختمان آموزشی دانشکده احداث و سامانه اینترنتی سما خریداری شد؛ پیش از این، دانشجویان دانشکده برای انتخاب واحد و انجام کارهای آموزشی از سامانه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز استفاده می‌کردند.
 
قائم‌مقام دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به افزایش دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار داشت: تعداد دانشجویان دانشکده از 400 دانشجو در سال گذشته به 540 نفر در سال جاری افزایش یافته است؛ همچنین دفتر فارغ‌التحصیلان در دانشکده راه‌اندازی شد تا دیگر دانشجویان برای انجام امور فارغ‌التحصیلی مجبور به مراجعه به اهواز نباشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار